środa, 22 marca 2017

Projekt "Kierunek - własna firma"


Firma Business School zaprasza do udziału w projekcie "Kierunek - własna firma". W ramach projektu oferujemy:

1) wsparcie szkoleniowo – doradcze z zakresu zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej
2) bezzwrotne DOTACJEna rozpoczęcie własnej działalności gospodarczej
3) wypłatę wsparcia finansowego przez okres pierwszych 12 miesięcy prowadzenia firmy
4) pomoc doradczą w zakresie prowadzenia firmy w trakcie pierwszych 12 miesięcy
Projekt skierowany jest do osób nieposiadających zatrudnienia (bezrobotnych, biernych zawodowo, odchodzących z rolnictwa) w wieku powyżej 29 roku życia  zamieszkałych na terenie powiatów: kieleckiego, koneckiego, ostrowieckiego, skarżyskiego i/lub starachowickiego woj. świętokrzyskiego, zamierzających rozpocząć prowadzenie działalności gospodarczeji znajdujących się w szczególnej sytuacji na rynku pracy, tj. należących do co najmniej jednej z następujących kategorii: kobiety, osoby po 50 roku życia, osoby z niepełnosprawnościami, osoby długotrwale bezrobotne, osoby z wykształceniem maksymalnie średnim.
Zapraszamy w szczególności: osoby z niepełnosprawnościami, osoby z terenów wiejskich oraz osoby odchodzące z rolnictwa.
UDZIAŁ W PROJEKCIE JEST BEZPŁATNY! 
NABÓR FORMULARZY ZGŁOSZENIOWYCH W OKRESIE 16.03.-28.04.2017 LUB DO WYCZERPANIA LIMITU MIEJSC 
Szczegółowe informacje na temat projektu oraz zasad rekrutacji dostępne w biurze projektu:
BUSINESS SCHOOL ul. Rejowska 99, II piętro pok. 204, 26-110 Skarżysko-Kamienna
tel. 537-093-591, 537-093-592, fax. 22 620-62-76
e-mail: wlasnafirma@business-school.pl, www.business-school.pl/wlasnafirma
(źródło: PUP)

8 komentarzy:

  1. Osoby zakładające własne firmy powinny korzystać z takich pomocy. Własna firma to z pewnością spore wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem ciekawe przedsięwzięcie i muszę przyznać, że na pewno fajnie jest brać udział w tego rodzaju projektach. Ja jeszcze niedawno czytałem na stronie https://edokumenty.info.pl/aktualnosci/porady/jak-wyglada-proces-zalozenia-spolki o tym jak można założyć własną spółkę i w sumie nie jest to nic skomplikowanego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z pewnością posiadanie własnej firmy jest bardzo fajne ale należy ją również dobrze rozwijać. Ja jestem zdania, że należy od razu wziąć pod uwagę fakt archiwizacji dokumentów w firmie. Jak dla mnie świetnie sprawdza się wpis https://www.connecto.pl/archiwizacja-dokumentow-w-przedsiebiorstwie/ gdzie poświęcono dużo uwagi właśnie kwestii archiwizacji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że warto czegoś takiego spróbować. Ogólnie jestem za tym, żeby mieć swoją firmę. Ja poszłam w tym kierunku i nie żałuje. Teraz nawet korzystać będę z usług https://csmagency.pl . Współpraca z pracownikami często jest trudna i potrzebne jest przeprowadzenie dobrych negocjacji. A ta firma wspiera w takich zakresach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie założenie własnej firmy to bardzo fajna sprawa i ja właśnie również zamierzam to zrobić, ale w Szwecji. Po zapoznaniu się z wpisem https://pracabezszefa.pl/jaki-vat-obowiazuje-w-szwecji wiem także jak prezentuje się kwestia podatku VAT w tym kraju.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy już mamy własną firmę to na pewno z czasem będziemy musieli pomyśleć o archiwizacji. Ja do takich prac zawsze korzystam z usług https://archiveo.pl/ i wiem, że ta opcja jest zdecydowanie najlepsza.

    OdpowiedzUsuń