piątek, 6 grudnia 2013

Suchedniowskie Naj...

Suchedniowski kierat.
Są różne listy, jak chociażby rekordów świata w poszczególnych dyscyplinach sportowych, listy przebojów itp. Mam kolejną propozycję dla internautów. Stwórzmy suchedniowską listę naj... obejmującą wszystkie dziedziny, liczę na pomysłowość.
Moje propozycje to: najdłuższa ulica - Stokowiec (2827 m), najkrótsza ulica - Przejściowa (48 m), najstarszy świętokrzyski
klub piłkarski - Orlicz (1916), najstarszy mieszkaniec - Odelski Karol (102 lata), a może ktoś przeżył więcej lat? Ciekawe, który budynek w Suchedniowie jest najstarszy, który najwyższy, jaki obiekt jest najwyższy (czy to komin po dawnym Marywilu), jakie drzewo jest najstarsze, a jakie drzewo największe, największa ryba złowiona w zalewie, itd. Czekam na propozycje.
"Suchedniowskie Naj..." wprowadzam w miejsce "Forum Orlicz", która to strona miała być miejscem na merytoryczny i konstruktywny dialog o klubie, a komentarze tam zamieszczane (z wyjątkami) nie miały z tym nic wspólnego.

7 komentarzy:

  1. najdłużej panujący burmistrz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbrzydszy park miejski w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chyba nawet nie kwalifikuje sie jako park:)

      Usuń
  3. Najbardziej rozwalona droga w mieście - ul. Kościelna, egzekwo z ul. Powstańców :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo REDAKTOR ! Zlikwidował forum o Orliczu bo nie podobały mu się komentarze .Piękny, klasyczny przykład cenzury ,wracają stare czasy .Róbcie tak dalej TOWARZYSZU

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem i nigdy nie byłem Towarzyszem, nie wprowadzam cenzury (nie usunąłem żadnego komentarza), skasowałem forum o Orliczu jak i Suchedniowskie Naj..., ponieważ liczyłem na sensowne wpisy. A, że nie ma cenzury to dla wszystkich jest Hydepark, gdzie mogą zamieszczać swoje komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  6. najdłużej panujący proboszcz?

    OdpowiedzUsuń