środa, 18 grudnia 2013

Fotowoltaika, czyli...

Najprościej mówiąc jest to przetwarzanie światła słonecznego na energię elektryczną czyli inaczej wytwarzanie prądu elektrycznego z promieniowania słonecznego przy wykorzystaniu zjawiska fotowoltaicznego. O tym wszystkim będzie można się dowiedzieć na spotkaniu w Suchedniowie, na które zapraszają mieszkańców, inwestorów i wszystkie zainteresowane osoby 23 stycznia 2014 r. o godz. 17.00 do świetlicy Zespołu Szkół przy ul. Sportowej 3 Rafał Niemczyk, Install Systemy Grzewcze i Sanitarne oraz Marcin Żydołowicz, prezes Konsulto s.c.
Na spotkaniu dowiedzą się Państwo:
- w jaki sposób obniżyć swoje rachunki za prąd (nawet do 15%)
- jak działają i dlaczego właśnie teraz warto inwestować w instalacje fotowoltaiczne
- ile to kosztuje i gdzie uzyskać finansowania i dotacje
- ile można zarobić inwestując w fotowoltaikę i sprzedając prąd do sieci energetycznej
- jak wygląda procedura montażu instalacji i odsprzedaży prądu
Spotkanie poprowadzą przedstawiciele firmy Konsulto s.c. Będzie możliwość zadawania pytań, a dla chętnych otrzymania oferty na:
- obniżenie rachunków z gwarancją stałej ceny poprzez zmianę sprzedawcy energii elektrycznej
- doradzctwo i zaprojektowanie instalacji fotowoltaicznej
- zlealizowanie inwestycji fotowoltaicznej

14 komentarzy:

  1. Dbam o przyszłe pokolenia, więc chronię środowisko i wybrałem elektroSłoneczni.pl, polecam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo inspirujący artykuł. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie tak jak zostało tu napisane. Nie dość, że mamy energię elektryczną to jeszcze jest to bardzo ekologiczny sposób pozyskania. Dlatego jak zdecydowałem się na instalację fotowoltaiczną od https://olsztynskieokna.eu/fotowoltaika-olsztyn.html to wiedziałem, że to jest dobry pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie sama fotowoltaika to ogólnie czysta energia nie absorbująca złych rzeczy do atmosfery. Jak sobie czytam o farmach fotowoltaicznych https://poprostuenergia.pl/farma-fotowoltaiczna-co-to-jest-i-jak-dziala/ to muszę przyznać, że coraz bardziej podobają mi się tego typu rozwiązania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sam pomysł stosowania fotowoltaiki jest bardzo fajny i ja również jestem zwolennikiem takich rozwiązań. Tym bardziej, że zależało mi na tym, aby mieć dobrą instalację fotowoltaiczną w firmie. Zdecydowałem się na współpracę z http://inovativ.pl/fotowoltaika-dla-firm/ i jestem z całej instalacji bardzo zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyli na pewno bardzo fajne i zarazem mądre rozwiązanie. Jak czytałam na stronie https://inzynieria.com/energetyka/wiadomosci/59669,fotowoltaika-dla-wspolnot-mieszkaniowych-dlaczego-warto,a-ile-to-kosztuje to moim zdaniem właśnie fotowoltaika powinna być używana przez wspólnoty mieszkaniowe.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również na początku przeanalizowałam wszelkie za i przeciw i w końcu zdecydowałam się na fotowoltaikę. Dziś na pewno polecę każdemu lekturę wpisu http://www.digest.com.pl/jak-zrobic-audyt-instalacji-fotowoltaicznej gdyż sam audyt takiej instalacji jest niezwykle ważną sprawą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne porady i myślę, że każdemu kto rozważa zakup fotowoltaik pomogą. Jak dla mnie również świetnie na stronie https://housering.pl/czy-instalacja-paneli-slonecznych-w-domu-jest-oplacalna/ opisano kwestię opłacalności montażu takich paneli.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno jest to bardzo fajna opcja, ale również musimy pamiętać o tym aby nasza instalacja elektryczna zawsze była sprawna. W każdym razie ja zazwyczaj dzwonię po elektryka https://elektryk-wroclaw.pl/ i jestem zdania, że są to bardzo istotne kwestie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że dla każdego z nas prąd jest bardzo ważny i chyba raczej nie wyobrażamy sobie życia bez niego. Jak coś złego się wydarzy to ja już wiem, ze elektryk https://www.warszawa-elektryk.pl/ poradzi sobie sprawnie z naprawą.

    OdpowiedzUsuń
  12. Montaż pomp ciepła w Krakowie to proces, który obejmuje instalację i konfigurację urządzenia, które będzie odpowiadać na potrzeby ogrzewania i chłodzenia budynku. Specjaliści zajmujący się montażem pomp ciepła dokładnie analizują warunki i zapotrzebowanie na ciepło w danym budynku, aby dobrać odpowiednią pompę ciepła. Montaż wymaga profesjonalnego podejścia i umiejętności, aby zapewnić prawidłowe działanie systemu. W Krakowie istnieje wiele firm, które specjalizują się w montażu pomp ciepła, oferując kompleksowe usługi i gwarancję jakości.

    OdpowiedzUsuń
  13. Awaria elektryczna może przytrafić się w najmniej oczekiwanym momencie. Dlatego warto mieć pod ręką kontakt do zaufanego elektryka. Na stronie https://elektryk-wroclaw.pl/ znajdziesz cennik usług oraz dane kontaktowe.

    OdpowiedzUsuń