Mamy zaszczyt
zaprosić Państwa do udziału w projekcie „SUCHEDNIÓW. NATURALNIE - sieć
usług turystycznych”, którego celem jest zwiększenie konkurencyjności
i atrakcyjności turystycznej Gminy Suchedniów.
Sieć „SUCHEDNIÓW.
NATURALNIE” zbudowana zostanie na bazie potencjału i zasobów
istniejących podmiotów świadczących usługi turystyczne i okołoturystyczne w
Gminie Suchedniów, które zdecydują się przystąpić do projektu. Dlatego
też, serdecznie zapraszamy Państwa na spotkanie informacyjne, które odbędzie
się 8 stycznia 2018 r. w Suchedniowskim Ośrodku Kultury KUŹNICA przy ul.
Bodzentyńskiej 18 w Suchedniowie o godzinie 17.00.
Podczas spotkania:
- przedstawimy ramowe
założenia projektu i harmonogram działań,
- zaprosimy Państwa
do dyskusji na temat koncepcji projektu,
- zaprosimy Państwa
do zgłaszania praktycznych uwag i pomysłów na bazie Państwa doświadczenia i
wiedzy,
- zaprosimy do
składania deklaracji przystąpienia do sieci „Suchedniów. Naturalnie”
ZAŁOŻENIA SIECI
USŁUG TURYSTYCZNYCH „SUCHEDNIÓW.NATURALNIE”
Projekt stanowi odpowiedź na
problem jakim jest niewykorzystany potencjał turystyczno-rekreacyjny Gminy
Suchedniów. Mimo niedoinwestowanej infrastruktury, wiele osób spędza wolny czas
w Suchedniowie. Brak kompleksowej informacji o dostępnych atrakcjach i
możliwych aktywnościach w Gminie Suchedniów, brak współpracy lokalnych
podmiotów, brak oznakowania miejsc/tras/ścieżek powoduje, że turyści chętnie
korzystają z rozbudowanej bazy noclegowej, ale czas spędzają głównie poza
Suchedniowem. Dzięki działaniom projektowym będzie możliwe zatrzymanie turystów
na dłużej w Suchedniowie poprzez stworzenie dla nich ciekawej, różnorodnej i
dostosowanej do potrzeb różnych grup wiekowych propozycji na bazie POTENCJAŁU
ISTNIEJĄCYCH LOKALNYCH PODMIOTÓW oraz przyciągnięcie do Suchedniowa nowych
turystów szukających odpoczynku blisko natury.
Projekt odwołuje się do naturalnych zasobów miejsca, bogactwa natury i
położenia w otoczeniu Puszczy Świętokrzyskiej jako największego atutu Gminy Suchedniów, a
jej integralnym wątkiem jest ochrona środowiska naturalnego i kształtowanie
postaw proekologicznych.
Koncepcja marki „Suchedniów. Naturalnie” wykorzystuje hasło promocyjne Gminy
Suchedniów i jego przesłanie, a także jest spójna z założeniami dokumentów
strategicznych Gminy: Strategii Rozwoju Miasta i Gminy Suchedniów na lata
2016-2026 oraz Programu Rewitalizacji na lata 2016-2023. MARKA SUCHEDNIÓW.
NATURALNIE może stanowić podstawę, wokół której zostanie zbudowana strategia
rozwoju turystyki w Gminie Suchedniów.
CO BĘDZIE SIĘ
DZIAŁO
W ramach projektu planujemy
pracowanie zintegrowanego Systemu Informacji Turystycznej, obejmującego minimum
20 podmiotów świadczących usługi turystyczne i okołoturystyczne na
terenie Gminy Suchedniów (wierzymy, że w przyszłości sieć obejmie wszystkie
takie miejsca w Suchedniowie), a także realizację profesjonalnej kampanii
promocyjnej marki „Suchedniów. Naturalnie”, w tym, między innymi, opracowanie
graficzne i oprogramowanie portalu z kompletnym systemem SIT (System Informacji
Turystycznej) w 3 wersjach językowych oraz kompletu materiałów promocyjnych w
wersji papierowej, kampania portalu w sieci z wykorzystaniem narzędzi google
adwords i innych. Ponadto planujemy wydarzenie promujące - inaugurację produktu
"SUCHEDNIÓW. NATURALNIE - sieć usług turystycznych”, a także wykonanie
filmu promującego markę. Przedsięwzięcie będzie realizowane od stycznia do
czerwca 2019 roku.
REALIZATORZY
Projekt jest realizowany przez
Stowarzyszenie Grupa Inicjatywna POD PRĄD w partnerstwie
z Gminą Suchedniów. Partnerami projektu są także dwie organizacje:
Suchedniowskie Stowarzyszenie Cyklistów oraz Towarzystwo Przyjaciół Dzieci
Odział w Suchedniowie.
FINANSOWANIE
Projekt został dofinansowany ze środków Programu
Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 z udziałem środków
Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w wyniku
rozstrzygnięcia naboru wniosków nr 1/2018 ogłoszonego przez Lokalną Grupę
Działania „Wokół Łysej Góry” w ramach Przedsięwzięcia I.I.10
Współpraca podmiotów z obszaru objętego LSR w ramach krótkich
łańcuchów dostaw lub w zakresie świadczenia usług turystycznych lub
w zakresie rozwijania rynków zbytu produktu lub usług lokalnych.
(źródło: SGI Pod Prąd)
promocja to dobra rzecz jak jest co promować, to trzeba żyć w świecie ułudy żeby dziwić się turystom, że traktują nasz miasto jako miejsce do spania
OdpowiedzUsuńFoty róbcie póki śnieg przykrył te dziury w drogach!
OdpowiedzUsuń