wtorek, 12 maja 2015

W Suchedniowie też sprzątali

Nie tylko w Mostkach przeprowadzono porządki wokół akwenów. Również w Suchedniowie w sobotę, 9 maja członkowie zarządu Koła PZW w Suchedniowie dokonali uprzątnięcia brzegów zalewu od strony ul. Dawidowicza na całej szerokości. W ramach przeprowadzonej akcji zamontowano nowe stojaki na worki, po czym uprzątnięto zalegające nad brzegami butelki i innego rodzaju śmieci. Łącznie zebrano pięć 120 litrowych worków.
Drodzy wędkarze! Naszą wspólną sprawą jest, aby utrzymywać czystość i porządek w najczęściej odwiedzanych miejscach naszego akwenu. Widok pływających butelek i innych śmieci zalegających nad brzegami zbiornika skutecznie niszczy walory przyrodnicze i sprawia, że przebywanie w takim otoczeniu nie może być ani zdrowe, ani przyjemne.
Zgodnie z zapisem RAPR – „Wędkarz zobowiązany jest utrzymać w czystości stanowisko wędkarskie w promieniu minimum 5 metrów, bez względu na stan, jaki zastał przed rozpoczęciem połowu.” (tekst: Koło PZW Suchedniów).

37 komentarzy:

  1. http://www.regiopraca.pl/portal/rynek-pracy/wiadomosci/beda-ciecia-w-magistracie-prezydent-starachowic-zlikwidowal-dwanascie-etatow-
    czy macie wrażenie że u nas działania władzy idą w innym kierunku ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten w Starachowicach jest bezpartyjny, wylali go z platformy. A od PSL jak na razie udaje mu się trzymać z daleka. A nasz to wyszedł z pod skrzydełek marszałka no to teraz cienko śpiewa. Pewnie dopiero się zacznie.

      Usuń
  2. Mija chyba pół roku od przejęcia władzy. Niewiele się zmieniło, a ja zmian na lepsze nie zauważyłem.

    OdpowiedzUsuń
  3. A jakich zmian oczekiwałeś Walker ? Póki co to od pół roku narzekasz, a od siebie nic nie dałeś. Gdzie Twoja konstrukcyjna krytyka ? Jesteś typem któremu nikt nie dogodzi i zbyt pyszny i leniwy, żeby cokolwiek dać od siebie dla dobra ogółu. Po pół roku czytania twoich wypocin tyle można powiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaki ty jesteś?
      Błachy żołnierzyk (ładnieś to Strong wymyślił), otumaniony propagandą, do którego wolno dociera, że się pomylił?
      A może dali ci pośpiewać, potańczyć albo jabłka dostałeś i teraz uważasz że powinieneś się odwdzięczyć?
      A może w tej grupie jesteś, dorwałeś się do władzy i jesteś za cienki żeby sobie z problemami poradzić?
      Ja czekam na te zapowiedziane zmiany i spełnienie obietnic wyborczych. Minęło pół roku.
      W funkcjonowaniu gminy faktycznie nic się nie zmieniło. Miał być audyt i co z tego wyszło?
      Nawet tak ważna sprawa jak wygląd urzędu. Nie wiem czy to późny Gomułka czy wczesny Gierek.
      Gumoleum na 2 piętrze to chyba samego Stalina pamięta. To wstyd i żenada.
      Zresztą problem porządku i wyglądu dotyczy całej gminy. Poszczególni radni próbują coś robić na własną rękę ale moim zdaniem to stanowczo za mało.
      Za to są zapisy do burmistrza i info w jakich nasiadówkach uczestniczył.
      Oczywiście to moja wina bo piszę tu o tym i wykrakałem:)
      Zaskocz mnie błachy żołnierzyku i pokaż te zmiany na lepsze:)

      Usuń
    2. W odróżnieniu do Ciebie działam w kilku organizacjach i stowarzyszeniach na rzecz Suchedniowa. Staram się jak mogę i na ile czas mi pozwala by współtworzyć w Suchedniowie nowe realizacje. To tobie się chyba coś pomyliło, bo nie występuje w roli obrońcy obecnej władzy, lecz przeciwko takim zgnuśniałym zgredom jak ty. Tobie Suchedniów nie ma nic do zaoferowania i dlatego tak cię boli. W odróżnieniu do ciebie nie interesuje mnie władza i czcze gadanie, lecz konkretne działania i motywowanie siebie oraz środowiska do zmian na lepsze. Przez tyle lat Ci jakoś pasowało a teraz żądasz zmian w trybie cudu. Ja nie twierdzę, że już wszystko zostało naprawione, bo tak nie jest lecz w odróżnieniu do ciebie zauważam jednak sporo pozytywów odkąd zmieniło się kierowanie miastem i gminą ( bez sensu jest jednak przytaczanie ich tobie bo nie jesteś z niczego zadowolony nawet jeśli to miałaby być choć mała zmiana na plus ). Przytocz mi wobec twojego niezadowolenia z prac radnych dotychczasowe inicjatywy obywatelskie skoro piszesz, że ta praca to mało.

      Krakaj sobie do woli i proponuję założyć jakieś stowarzyszenie suchedniowskich zgredów bo masz tu na forum wielbicieli a przyszłość sama się obroni wbrew twoim przewidywaniom.

      Usuń
    3. Przez tyle lat mi nie pasowało i teraz mnie nie pasuje.
      Niestety dyskusja musi mieć pewien poziom.
      Z tobą ona nie ma sensu. To jak rzucanie grochem o ścianę.
      Prosiłem o te rzekome zmiany na lepsze i się nie doczekałem.
      Niestety nie można dyskutować z kimś kto nie ma argumentów, a przy tym elementarnej kultury.

      Usuń
    4. Za to powiało kulturą od suchedniowskiego zrzędy nr 1. Właściwie to z tobą dysputy są bezsensowne, bo urodziłeś się chyba niezadowolony i tak ci raczej zostanie. Dzisiejsze targi pracy też wywołują u Ciebie niezadowolenie ? Dla ciebie szklanka będzie zawsze do połowy pusta. Dlaczego sam nie miałeś odwagi stanąć do wyborów i przekonać innych, że masz lepszą wizję dla suchedniowa ? Za chwile napiszesz, że nie jesteś od rządzenia. Racja, lepiej wychodzi ci zrzędzenie.

      Usuń
    5. Sam sobie piszesz w moim imieniu sam sobie odpowiadasz.
      Tak trzymaj:)

      Usuń
    6. Jak widać to nic trudnego :)

      Usuń
    7. Johny, odpuść są ludzie którzy pewnych rzeczy nie są w stanie zrozumieć.Zaprosiłem Cię do spaceru po sąsiedniej gminie nie po to abyś wziął grabie czy łopatę lub nagonił innych do sprzątania, ale po to abyś zobaczył jakich zmian potrzebuje nasza Gmina.Oczywiście w fizycznym sprzątaniu nie ma nic złego ale taki ogólny porządek wynika z prawidłowych decyzji i konkretnych zmian. Nagonienie ludzi do porządków i wprowadzanie dyscypliny to potrafi każdy .No lansowanie się przy tym w garniturze i krawacie to tylko jednostki.
      Naszej Gminie potrzebne są zmiany kompleksowe i systemowe, w perspektywie długofalowej w każdej dziedzinie. A w doraźnej, decyzje pozwalające odzyskać płynność finansową i naprawę finansów.
      Natomiast to co obecne władze czynią to jest w dalszym ciągi lansowanie, pozorowanie,udawanie. W takich akcjach są naprawdę dobrzy, ale od tego nie przybędzie nie zwiększą się przychody do budżetu, dług gminy się nie zmniejszy czy gmina nie stanie się tańsza w utrzymaniu. Porządki może i mieszkańcy zrobią ale obietnic wyborczych obecnego Burmistrza to wątpię. W czynie społecznym nikt nie wybuduje szkoły na miarę XXI w. kanalizacji w Mostkach, kina samochodowego czy tras rowerowych dla pieszych ani nie wyczyści zalewu nie przybędzie również miejsc pracy tak szumnie zapowiadanych i.t.d. Na to są potrzebne środki i wkład własny. Nawet gdy będą to bez reformy finansów nastąpi dalsze bezsensowne zadłużenie gminy jak w kadencji 2006-2010r. Ta władza wreszcie musi zacząć rządzić , tylko czy to jest możliwe.

      Usuń
    8. O następny reprezentant SSZ . Komentator rzeczywistości i guru od spraw wszelakich. Co dobrego daje takie ględzenie, zapraszanie do innych gmin i powtarzanie frazesów jak to jest źle ? Masz rację, nie potrafię zrozumieć pewnych rzeczy - głównie sposobu waszej egzystencji. Też urodziłeś się niezadowolony? W takiej wersji twoje komentarze nie dadzą posłuchu nowej władzy. Wystosuj formalnie swoje postulaty, zbierz grono poparcia i przedyskutuj oprócz od lat znanych problemów sposoby rozwiązań i wyjścia z tego chorego marazmu.
      Nie sądzę jednak byś miał na tyle obywatelskiej odwagi by zdobyć się na taki wysiłek, niestety. Takie dysputy na forum chyba będziemy, jak do tej pory traktować jako formę rozrywki, bo ze strony ogólno-rozumianej opozycji jednak brak formalnych konkretów ( problemy są dobrze zauważalne dla obu stron) - alternatywnych rozwiązań waszych bolączek jeszcze tu nie poznałem.

      Usuń
    9. Cezary tak czytam tego "błachego żołnierzyka" i widzę, że on się z nami w sumie zgadza.
      Przecież uznaje, że "jest źle", że jest "chory marazm", a to oznacza potwierdzenie, że po ostatnich wyborach faktycznie nic się nie zmieniło. Choć miało być tak pięknie.
      Uważa, że powinniśmy nowej władzy zacząć podpowiadać co ma robić:) poprowadzić za rączkę albo najlepiej samemu robotę odwalić żeby przypadkiem czego nie zepsuła:)
      To z kolei oznacza, że o nowej władzy ma zdanie jak najgorsze. No bo jak takiemu fachowcowi wybitnemu mówić co ma robić? No przecież mógłby się obrazić albo na audiencję nie przyjąć i co wtedy:)
      Naiwność jego polega tylko na tym, że jak np napisze, że urząd wygląda ohydnie to on od razu chce konkretnych propozycji i wysiłku. Ty może pójdziemy i wywalimy na początek ten gumoleum:)

      Usuń
    10. No właśnie Wujek, przez takich jak ty i takie podejście, to ani ty ani twój guru rozwiązania problemów nie pozna. Pisałem już dużo wcześniej ''że z tą władzą i jej ludźmi to nie chcę mieć nic wspólnego''.
      Powyższy tekst pisałem również nie do ciebie tylko do kogoś innego. A to że nie potrafisz zrozumieć to jest dla mnie jasne, nie musisz mnie w tym utwierdzać, to za trudne dla ciebie. Działaj sobie społecznie za te marne grosze w tych twoich organizacjach dziel ten włos na cztery i bądź szczęśliwy. Efektów twojej działalności to nie widać.
      O tym co piszę to ani ty ani twój guru nie ma pojęcia, świadczą o tym czyny a tych nie ma. A jak są to pozorowane. Czekaj cierpliwie na to kiedy taki błachy żołnierz jak ty twojemu guru przestani być potrzebny.
      Desant kolesi, fachowców nadciąga. Jedne wybory za nami a do drugich trzeba rozkazy wykonać.
      Na mieście to nawet nazwiska i stanowiska są znane.
      A od rozwiązania problemów to raczej nie ja mimo że wiem jak. W kampanii było że będzie to i tamto i wszystko pięknie no to teraz ja jestem od weryfikacji i dopilnowania wykonania obietnic. A widzę że wy zamiast brać się do roboty to tracicie cenny czas. A co do rozrywki to się z tobą zgadzam i przyznałem wam rację BARDZO DOBRZE WAM TO WYCHODZI ale my wybraliśmy Burmistrza a nie KIEROWNIKA K.O. czy asystenta Dyrektora Domu Kultury i oczekujemy konkretnych działań a nie tylko rozrywki, której i tak prawie nie ma.
      A opozycja, obyś się nie zdziwił.

      Usuń
    11. ad Walker
      Winszuję inteligencji. Nie radzę manipulować słowami ,które napisałem, niczego tym nie osiągniesz. Marazmu i betonu z twoich przemyśleń raczej nie ma szans wyplenić. Robisz ze mnie na siłę obrońcę władzy, a ja sprzeciwiam się waszej skostniałej i grubiańskiej komitywie. No faktycznie coś jest na rzeczy, że boisz się tej nowej władzy, bo postępujesz bardzo nie po obywatelsku i wcale nie zależy ci na dobru naszej społeczności, a jedynie na siedzeniu i pisaniu durnych komentarzy, które jak przez kalkę można odbijać pod każdym postem (nie ważne jakim i o czym) - było źle , jest źle i będzie źle - bu ha ha ha. Ciekawe czy pochwaliłbyś ewentualną zmianę wyglądu Urzędu ? Wątpliwe...
      Propozycji, więc nie masz, ale żądasz rozliczeń - i dobrze z pewnością je dostaniesz - a namówić cię do wysiłku nie mam najmniejszego zamiaru. Jeszcze coś ci wyjdzie i wtedy powiesz - a nie mówiłem - co wtedy ze mną będzie ?
      ad Małolepszy
      Ależ z ciebie krypto-burmistrz. No kto by pomyślał !? Wiem, ale nie powiem - jak w przedszkolu. Jakiż to geniusz każe ci tak pisać ? Wspaniała jednostko nie zauważyłaś, że żyjesz już w pewnym społeczeństwie - suchedniowskim. Nie pasuje - nikt cie tu nie trzyma. Lecz w każdym innym zajmiesz się tym samym jak kolega powyżej - trwonieniu czasu na wyszukiwaniu problemów. Nie znasz efektów mojej pracy bo ciebie jak i kolegi nie interesuje, co się w Suchedniowie dzieje. Nie masz pojęcia o pomysłach, które tworzymy, a te które się pojawiają choćby na tym blogu i tak ci nie pasują ( przecież wszystko można sobie odszukać). W sumie się nie dziwię, bo kto dałby radę współpracować z tak nafaszerowanym żalem człowiekiem i tworzyłby coś dla dobra ogółu. Ty też tak boisz się tej nowej władzy i trzęsące nogi nie pozwalają pójść do Urzędu choćby na skargę? Z dnia na dzień jesteście coraz mniej anonimowi, więc lepiej zacząłbym na twoim miejscu się martwić, bo ja nowej władzy nie zawdzięczam stanowiska, a twoja postawa z pewnością nie wzbudzi publicznego zachwytu - przemyśl to.

      Usuń
    12. No i z żołnierzyka wyszedł psicholog:) i mentor:), który myśli że jak polata po Suchedniowie z grabiami albo innym pendzlem to ma prawo innych pouczać i oceniać.
      Jedno mnie w tym wszystkim cieszy, to że moje komentarze tak na niego pobudzająco działają:)
      Przynajmniej nie będziemy się nudzić:)

      Usuń
    13. Błachy rycerzu, czy to jeszcze depresja czy już psychoza maniakalna.

      Usuń
    14. P.S. UMIŁOWAŁEM TO MIASTO nie wypędzisz mnie z niego.
      A jak jestem anonimowy to podaj moje nazwisko, bardzo proszę.

      Usuń
    15. hehe, co tak słabo...? Walker - przecież ty tak uwielbiasz oceniać, myślisz, że to prawo jest zarezerwowane tylko dla ciebie ? W akcjach o których wspomniałeś nie brałem udziału i w przeciwieństwie do ciebie nie potrzebuję ich wartościować. Mnie nie trzeba pobudzać, to wam by się to przydało, lecz jak widzę wyczerpują się wam już akumulatory. Ze mną nuda wam nie straszna.
      Małolepszy - to pytanie czy stwierdzenie? Chyba jednak pomyliły Ci się choroby. Z twojej perspektywy winienem być raczej odurzony i otumaniony nowym konglomeratem suchedniowskiej władzy. No nie tak? .... Nic podobnego. Staram się trzeźwo myśleć o jutrze, no ale z wami jest niestety dość trudno.
      Ja chciałbym poznać twojego dostawcę betonu, którym cementujesz myślenie.

      Usuń
    16. P.S. Umiłowałeś to miasto a nic mu nie dajesz. To chyba jednak nie jest miłością :(

      Usuń
    17. Zapewne. bo za trudne pytania i brak merytorycznych odpowiedzi. Ale nie pękaj władza zawsze otumania swoich wyborców ale jak się ockniesz to będzie już pozamiatane. Z tobą nie ma nudy dawaj jeszcze.

      Usuń
    18. P.S. miłość to moje trzy dziewczyny z tego miasta. Kumasz.

      Usuń
    19. No nie kumam - pisałeś UMIŁOWAŁEM TO MIASTO, a teraz o dziewczynach wjechałeś - mógłbyś to jakoś rozwinąć. A jakież to pytania mi zadawałeś na które nie dostałeś odpowiedzi ? Co do twoich czarnych myśli o przyszłości to jeśli będzie pozamiatane, wiedz dobrze, że i dla ciebie. Lecz w odróżnieniu do ciebie staram się w tym społeczeństwie coś współtworzyć i działać.

      Usuń
    20. Ja mam farta zawsze na cztery łapy spadam, więcej o dziewczynach ci nie powiem liczę na twoją inteligencję no i dyskrecje to poważny problem bo to trzy. A co do pytań to ty za cienki Twój guru może da radę, chociaż wątpię.

      Usuń
    21. No nie odbieraj farta innym. Niestety, jak się dobrze domyślałem nie zależy ci na Suchedniowie lecz na lawiranctwie i spekulacjach. Ja tam w twoją prywatność nie mam zamiaru wnikać, problemem jest bardziej to co prezentujesz tu na forum.

      Usuń
    22. No i wujekbania na bani usnął snem sprawiedliwym. I jak on chce ratować swojego guru. Szkoda słów, do jutra.

      Usuń
    23. Nie odświeżyłeś strony i lipa z konwersacji. Wcale nie usnąłem, a jeden Lech Ice Disel nie ukręcił mi jeszcze kół ( co do piwa - strasznie słodkie ,bleh ). Naprawdę to, że nie zgadzam się z waszymi poglądami czyni mnie od razu obrońcą ciemiężonego burmistrza. No daj pokój, od czego miałbym go niby ratować? Jestem raczej tą "trzecią" stroną medalu.

      Usuń
    24. P.S. wujek to ty taki głupi jesteś, trzy dziewczyny to zona i ślubne dwie córki. A ty mnie o lawiranctwo i spekulacje posądzasz. A w prywatność to radzę nie wnikać bo i ja mogę, a sporo wiem. A to co prezentuję to ty raczej nie oceniaj bo to będzie subiektywne.

      Usuń
    25. Nie rozumiem co znaczy z waszymi. Możesz jaśniej.

      Usuń
    26. No jednak nieopatrznie mnie zrozumiałeś - czytaj zdania po kolei - będzie łatwiej. Lawirantem i spekulantem wszak jesteś niebywałym bo zaczynasz tracić wątki, a dalej brniesz jak najęty. Przecież każdy z nas ocenia subiektywnie , to co cie tak dziwi.

      Usuń
    27. Co do "waszymi". Kilka postów wcześniej wymyśliłem dla ciebie i Walkera - Suchedniowskie Stowarzyszenie Zgredów i wrzuciłem was obu do tego worka ( choć znajdzie się tam miejsce jeszcze dla kilku futrzaków). Lecz skoro Walker się nie podłączył (na co liczyłem), powinienem bardziej spersonalizować swoje wypowiedzi, co niniejszym czynię.

      Usuń
    28. Piwo zrobiło swoje. Dalsza dyskusja nie ma sensu. Dobranoc.

      Usuń
    29. To napisz dziś coś ciekawego. Good Night.

      Usuń
    30. Uważaj Czarek bo się jeszcze z Wujem zakolegujesz:)
      Z tej dyskusji nic nie wynika to strata czasu.
      Moja propozycja jest taka daj mu czas.
      Dorośnie i zmądrzeje to wrócisz do tematu.
      Na razie lata jak kot z pęcherzem:) Wybiega się to mu ulży:)

      Usuń
  4. Johny zapraszam na spacer po sąsiedniej Gminie Bliżyn. Zobaczysz tam jak wygląda i jakich zmian potrzebuje nasza Gmina. Zobaczysz porządek w każdym rejonie. O zalewie to nawet nie wspomnę.
    I żaden błachy żołnierz nie jest w stanie tego zrozumieć ani zakląć rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń
  5. A może władze Suchedniowa wybrały by się na spacer po ścieżce wokół zalewu w Mostkach. Zobaczyć w jakim jest stanie i co się tam dzieje.Kosztowała przecież nie mało. Z moich niedzielnych obserwacji wynika że tylko tam nie widziałem startującej motolotni czy samolotu. A tak to motory, skutery, samochody konie, grylle, ogniska, tylko jak by rowerzystów i pieszych coraz mniej. Stan nawierzchni fatalny a o bałaganie wokół nie wspomnę. Odcinek za Magnatem gdzie jest porządek i nie tylko wykoszone to aż w oczy kole. Zapraszam na spacer i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń