środa, 18 kwietnia 2018

Szczęśliwy finał w sprawie przejazdu kolejowego

Dla suchedniowian mam dobrą wiadomość, co prawda nieoficjalną, ale... Trwające kilka miesięcy spotkania i rozmowy związane z przebudową przejazdu kolejowego w Suchedniowie powoli dobiegają do końca. A co najważniejsze, do szczęśliwego zakończenia.
We wtorek, 17 kwietnia w Warszawie doszło do spotkania dyrektora ds. rozwoju i przygotowania inwestycji PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Włodzimierza Żmudy ze starostą skarżyskim Jerzym Żmijewskim, burmistrzem Suchedniowa Cezarym Błachem oraz poseł Marią Zuba. Strony uzgodniły ostatnie rozbieżności. W dniu dzisiejszym radni powiatowi, a jutro radni suchedniowscy mają podjąć odpowiednie uchwały, które zgodnie z harmonogramem mają trafić do 20 kwietnia do PKP PLK S.A. 

4 komentarze:

  1. jestem niewierny Tomasz, uwierzę jak zobaczę, na razie to tak wygląda jakby tylko posłance na załatwieniu sprawy przejezdu zależało

    OdpowiedzUsuń
  2. Może wlasnie tak ma wygladac... wybory sie zblizaja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybory się zbliżają, burmistrz na echu chwali się zalewem, byłam-widziałam, tragedia!

      Usuń
  3. wybory to jedno, a terminy kolejowe to całkiem coś innego, jak się teraz tego nie załatwi to ten horror pod przejazdem będzie trwał następne kilkanaście-kilkadziesiąt lat, ja woli załatwienia tego ani ze strony burmistrza ani starosty nie widzę

    OdpowiedzUsuń