czwartek, 15 grudnia 2016

Choinki świąteczne

Jodła kaukaska.
Święta Bożego Narodzenia coraz bliżej, powoli zaczynamy odczuwać ich atmosferę. A jak święta to i choinka. Dzisiaj kolejna oferta na świąteczne choinki. Jest to gatunek jodły kaukaskiej tzw. Nordmann, która charakteryzuję się duża żywotnością nie tracąc przy tym swoich igieł w warunkach ciepła domowego. Zapach choinki jest przyjemny i intensywny unosi się w powietrzu co nadaję dodatkowego uroku świątecznego. Choinki są z prywatnej uprawy w rozmiarze średnim (150-180 cm) i dużym (180-230 cm). Istnieje możliwość dowozu i wyboru drzewka w miejscu zamieszkania. Kontakt telefoniczny: 608 797 092 Ceny atrakcyjne i do negocjacji.

1 komentarz:

  1. Ja już kupiłem małą choinkę od https://yourhomestory.com.pl/dekoracje/sztuczne-choinki/150cm. Staram się co roku kupować żywą choinkę. Niestety, czas pandemii trochę zmienił moje plany, dlatego postawiłem w tym roku na sztuczną choinkę. Teraz są takie, które emitują zapach tej żywej, prawdziwej. Jestem zadowolony z zakupu. Dzieciaki pięknie ją udekorowały i przynajmniej jeszcze miesiąc będzie u nas stała i wszystkich nas radowała wyglądałem ;)

    OdpowiedzUsuń