poniedziałek, 5 grudnia 2016

4 lata Naszego Suchedniowa

W prezencie na Mikołaja w 2012 roku ruszyła strona internetowa Nasz Suchedniów. Właśnie dzisiaj minęły cztery lata, od kiedy jestem z Wami, dzieląc się aktualnymi wydarzeniami, jak również tymi z historii naszego miasteczka. Zamieszczając pierwszy post, nie myślałem, że strona będzie tak często odwiedzana - ponad 2,6 miliona odsłon. W tym czasie zamieściłem 5130 postów, które były czytane nieomal na całym świecie. Na podstawie odwiedzin możemy przypuszczać, gdzie mieszkają i przebywają suchedniowianie. Nie licząc Polski ponad 2,3 mln odsłon, czołówka przedstawia się następująco: Niemcy (54. tys. odsłon), USA (43. tys.), Wielka Brytania (30. tys.), Rosja (14. tys.), Holandia (11. tys.), Słowacja (10. tys.), Francja (9. tys.), Irlandia (9 tys.), Ukraina (7 tys.). W tym miejscu chciałbym podziękować wszystkim, którzy pomagają w redagowaniu strony przesyłając informacje z życia naszego miasteczka i jego okolic.
UWAGA!!!
Zapraszam chętnych do współredagowania Naszego Suchedniowa. Chcesz zamieszczać posty i zdjęcia na stronie - napisz na piasta.szymon@gmail.com Będziesz miał swoje konto i dostęp do strony.

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bravo Szymon ! Bravo ! też nie przypuszczałem ,że tak rozwiniesz ten blog Suchedniowa-ja się staram coś napisać od czasu do czasu, zamieścić jakieś fotki ale Ty dobrze to robisz -jeszcze raz Bravo Szymon ! Andrzej Sasal

    OdpowiedzUsuń