poniedziałek, 19 września 2016

Dawny Suchedniów w pocztówkach

Od lat zbieram materiały i zdjęcia "starego" Suchedniowa, które później publikuję na stronach Nasz Suchedniów lub Suchedniów Wczoraj. Większość z nich pozyskuję z archiwów państwowych, ale od czasu do czasu trafiam na ciekawe pamiątki przechowywane przez mieszkańców naszego miasteczka. Są w Suchedniowie osoby, które pasjonują się jego historią, o czym niejednokrotnie pisałem, ale ostatnio byłem mile zaskoczony, gdy odwiedziłem Biuro Rachunkowe przy ulicy Bugaj 15. Jakież było moje zdziwienie, gdy w jego centralnym miejscu na ścianie zobaczyłem kolekcję pocztówek "starego" Suchedniowa. Pani Monika Mularczyk wyjaśniła, że interesuje się historią naszego miasta, a wystrój biura jest tego potwierdzeniem. Miała do wyboru, powiesić obrazy nie związane z naszą miejscowością, albo pocztówki dawnego Suchedniowa. Wybrała to drugie i muszę przyznać, że robi to wrażenie i odpowiednią atmosferę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz