poniedziałek, 1 października 2018

JESIENNY ZLOT VOLKSWAGENÓW W SUCHEDNIOWIE

W dniach 28-30 września na terenie OSIR w Suchedniowie odbył się I Jesienny Zlot Automobilklubu Transportera T3 zorganizowany przez Łukasza Bodaka. Do naszego miasta przyjechało 25 złóg z terenu całej Polski. Jedną z atrakcji dla uczestników zlotu była wycieczka do muzeum Orła Białego i Dębu Bartka. 
Przy ognisku był poczęstunek lokalnymi potrawami, na czele z zalewajką świętokrzyską i chlebem ze smalcem. Jednym z uczestników zlotu był Jerzy Zubelewicz, który swoim autem przejechał dystans 19 tyś km do Ułan Bator w Mongolii. Wszyscy uczestnicy świetnie się bawili i zapowiedzieli swoją obecność za rok.
(więcej zdjęć na fanpage KLIKNIJ)

3 komentarze:

  1. Witam wszystkich . Też byłem ,jadłem,piłem.Zalewajka uwarzona przez mamę Łukasza była super , ponieważ trochę mi zostało na bluzie więc dzisiaj ją kończyłem.Ognisko do godz.3 rano i wypad z wozu o 6.30 wyspany i wypoczęty .Dzięki temu mieliśmy już zajawkę zimy. Przy ognisku topiły się paski od stringów ,a 2 metry od ogniska pokryta szronem trawa .Do tego jezioro przykryte oparami mgły.Kto nie był niech żałuje. Mam nadzieję , że operacja Marka Gadomskiego będzie super udana .Trzymajmy kciuki za lekarzy ze szpitala w Szczecin-Zdroje ,żeby Bozia dobrze im prowadziła ręce . Będzie okazja zrobić imprezę dziękczynną w Kiełpińcu .Pozdrawiam wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że takie informacje publikowane są po wydarzeniu. Wybrałbym się tam wiedząc o tym choćby dzień wcześniej. Pomimo to super, że spotkaliście się w Suchedniowie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieprzona maszyna . Nie jestem żaden Unknown .

    OdpowiedzUsuń