środa, 24 października 2018

KOMUNIKAT MKS "ORLICZ"


Zarząd MKS Orlicz Suchedniów przypomina o obowiązku opłacania przez członków klubu składki członkowskiej w wysokości 20 zł miesięcznie. Osoby które nie uregulują zaległych składek do 10.11.2018 zostaną skreślone z listy członków.
Wpłaty prosimy dokonywać na konto 89 9520 0007 2001 0000 0273 0002 z dopiskiem składka członkowska imię i nazwisko lub w siedzibie Klubu MKS ORLICZ ul Sportowa 5 26-130 Suchedniów w piątki w godzinach 17.00-19.00, w razie pytań prosimy o kontakt 606233052.
Zarząd MKS ORLICZ SUCHEDNIÓW

2 komentarze:

  1. Mam pytanie do Zarządu MKS Orlicz... Proszę mi odpowiedzieć kiedy i jaką decyzją były ustalone takie wysokości składek jak Państwo przedstawiacie? Czy lub gdzie podane one były do publicznej wiadomości tak aby każdy kibic mógł się z tym zapoznać? Czy ja jako kibic chcący wziąć udział w Walnym Zebraniu Sprawozdawczo Wyborczym z czynnym prawem wyborczym mogę opłacić składkę i zostać członkiem Klubu w dniu wyborów jako nowy członek? Na kiedy wstępnie planowane jest Walne Zgromadzenie? Na ile dni przed Walnym Zgromadzeniem i gdzie będą wystawione do wglądu dokumenty rozliczeniowe za okres w którym sprawujecie władzę?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze czytam, jakieś wybory w Orliczu będą ? Już dawno pisałem żeby wprowadzić tam zmiany. Tyle kasy wydawane i po co ? Jak wcześniej pisałem proponuję wybudować za to plac zabaw, a nie wydawać na obcych zawodników.

    OdpowiedzUsuń