poniedziałek, 22 października 2018

ZAPROSZENIE NA KONCERT CHARYTATYWNY

Fundacja "Daj Szansę" zaprasza na 43. koncert charytatywny "Milion na stypendia", który odbędzie się w sobotę, 27 października w sali widowiskowej MCK w Skarżysku-Kamiennej. W programie:
• Występ fortepianowy pianisty Ireneusza Boczka - pierwszego stypendysty Fundacji „Daj Szansę” oraz skrzypaczki Orkiestry Akademii Beethovenowskiej Justyny Dybek - Boczek,
 • Uroczyste wręczenie stypendiów naukowo-socjalnych „Żaczek”, sportowych i artystycznych na rok szkolny 2018/2019,
• „O sole mio...” widowisko koncertowe w stylu włoskim w wykonaniu operowo-operetkowych Artystów SCENY GWIAZD.
„O sole mio….” widowisko koncertowe w stylu włoskim. Wyrafinowane stroje, maski, niepowtarzalny nastrój i wspaniała włoska muzyka. Występują polskie Gwiazdy scen operowo-operetkowych:

Małgorzata Długosz – sopran
Renata Drozd – sopran
Andrzej Wiśniewski – tenor
Ryszard Wróblewski – tenor
Maciej Przestrzelski – skrzypce 
Monika Polaczek-Przestrzelska - fortepian
Anna Barańska-Wróblewska – reżyseria/konferansjer
Fundacja „Daj Szansę” pozyskała już milion złotych na stypendia. W ciągu 18 lat swojej działalności umożliwiła wspólnie z darczyńcami start w lepszą przyszłość 600 młodym ludziom z terenu powiatu skarżyskiego. 
Zaczynamy drogę po kolejny milion - na stypendia!

Stypendyści o nas
Fundacji "Daj Szansę" zawdzięczam bardzo wiele w swoim życiu, gdyż ona umożliwiła mi start. Zawsze chciałem być muzykiem, ale w pewnym momencie moja rodzina i ja zetknęliśmy się z dość ciężkim problemem, bo nie było po prostu z czego finansować mojej edukacji. To były lata kiedy rozpocząłem naukę w Krakowie. Fundacja "Daj Szansę" wspierała mnie przez wiele lat potem i gdyby nie ona, nie byłoby szans żebym ja tam został. Ona dała mi możliwość zetknięcia się z innym zupełnie środowiskiem kulturalnym, z zupełnie innym obszarem wiedzy, z której starałem się skwapliwie korzystać. No i dzięki temu dziś mogę powiedzieć, że ta Fundacja rzeczywiście dała mi szansę, a ja staram się tę szansę wciąż wykorzystywać.
Ireneusz Boczek - pianista, kompozytor, aranżer

Kontakt z Fundacją dał mi ogromne wsparcie, zwiększył możliwości rozwoju, pozwolił uwierzyć w to, że nie istnieją rzeczy niemożliwe, a każdy z nas zasługuje na to, aby otrzymać swoją szansę. 
Ewelina Podlewska
Młodszy Specjalista ds. Procesów Finansowo-Księgowych dla klienta amerykańskiego w firmie Capgemini

Dla mnie stypendium z programu „Żaczek”, jak doskonale określa to nazwa Fundacji, było szansą na spełnienie marzeń, rozwijanie swoich pasji oraz mobilizacją do działania i walki o lepsze jutro. Jako dziecko miałam jedno marzenie- zostać lekarzem. Wiedziałam, że czeka mnie długa i trudna droga do celu. Dziś z całym przekonaniem mogę powiedzieć, że dzięki wsparciu Fundacji była ona łatwiejsza. 
Zachęcam każdego, kto chce wesprzeć działania Fundacji do przekazywania środków pieniężnych na wsparcie dla zdolnej młodzieży. Każda złotówka ma ogromną siłę, a stypendium może zmienić czyjeś życie, tak jak zmieniło moje. Wierzę, że dobro okazane drugiemu człowiekowi powraca, a inwestycja w stypendystów pozwoli zyskać naszemu społeczeństwu wspaniałych fachowców. Inwestując w młodych zdolnych, inwestujemy w lepszą przyszłość. 
Monika Kowalik - lekarz stażysta
Patronat medialny nad wydarzeniem sprawują: Telewizja Dami, Tygodnik Skarżyski, Echo Dnia, portale internetowe: skarzysko24.pl, serwis informacyjny TSK24.pl, ProSkarzysko, Dzień Dobry Skarżysko, Spotted Skarzysko.
Koncert realizowany jest w ramach zadania publicznego wspieranego przez Gminę Skarżysko-Kamienna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz