wtorek, 12 lipca 2016

"Mieszkanie Plus" nie dla Suchedniowa

"Mieszkanie Plus" to kolejny flagowy rządowy projekt, który ma pomóc tym, których nie stać na kupno mieszkania na wolnym rynku. Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa zbiera informacje o gruntach, które mogłyby trafić do tego funduszu. Dotychczas zebrano zgłoszenia dotyczące ok. 8,9 tys. ha. W województwie świętokrzyskim wykazano 37,5 ha na 67 działkach. Na liście nie znajdziemy żadnej powierzchni z gminy Suchedniów. Czyżby po raz kolejny miało potwierdzenie przysłowie, że "biednemu zawsze wiatr w oczy wieje". Z tego, co się orientuję na naszym terenie nie ma gruntów w zarządzaniu samorządu, które mogłyby trafić do tego funduszu. Były co prawda próby odkupienia gruntów od właścicieli przy ulicy Zagórskiej, ale nikt nie chciał pozbyć się swojego majątku. Na dzień dzisiejszy czarno widzę realizację projektu "Mieszkanie Plus" w naszej gminie, którego przepisy rząd ma przyjąć pod koniec roku.

7 komentarzy:

  1. a miało być tak pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie ja się nigdy nie zastanawiałem nad tym programem, a chcę teraz właśnie kupić sobie nowe mieszkanie. Bardzo interesuje mnie oferta od https://www.eurostyl.com.pl/oferta/nowe-mieszkania-rumia.html i jak widzę sam styl budowanych nieruchomości bardzo mi odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat ja nie miałam okazji korzystać z żadnych programów socjalnych przy zakupie mojego mieszkania, ale fajnie że wielu osobom się udało. Jako, że jestem osobą która musi mieć wszystko dopięte na ostatni guzik to jak najbardziej na początku zadbałam o dobre ubezpieczenie. Najlepiej wypadł kalkulator ubezpieczeń https://cuk.pl/kalkulator-ubezpieczenia-mieszkania-i-domu gdzie znalazłam swoją polisę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. W dużej mierze samo posiadanie mieszkania jest całkiem ważne i ja jeszcze chcę powiedzieć, że również bardzo ważną opcją jest to aby mieć wiedzę czym są miękkie ściany. W każdym razie bez problemów można je kupić w https://artcorestudio.pl/fluffo-miekkie-sciany i to jest na pewno bardzo fajne rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń