Klienci Banku Pocztowego bez względu na porę i miejsce
mogą uzyskać informację o oczekującej na odbiór korespondencji czy przesyłce,
dzięki usłudze e-Awizo. Mogą także zamówić dostarczenie listów
poleconych bezpośrednio do ich skrzynki na listy. Obie usługi Poczty Polskiej dla
Klientów Banku Pocztowego i marki EnveloBank dostępne są całkowicie zdalnie – z poziomu
laptopa czy telefonu komórkowego.
W dobie dużej konkurencji na rynku bankowej, coraz
większą rolę zyskuje oferowanie Klientom coraz szerszej oferty usług, często
wykraczającej poza usługi finansowe. W przypadku Banku Pocztowego naturalnym jest łączenie
usług bankowych i pocztowych. Dzięki e-Awizo Klienci bez względu na czas i miejsce, w
którym się znajdują, otrzymają informację SMS-em o oczekującej na Poczcie przesyłce.
Tymczasem dzięki usłudze Polecony do skrzynki, przesyłki trafią bezpośrednio do skrzynki na
listy Klienta, a informację o ich dostarczeniu Klient otrzyma SMS-em lub e-mailem. Obie
usługi są dla Klientów Banku Pocztowego bezpłatne.
- Poczta Polska staje się coraz bardziej cyfrowa. Fakt,
że jesteśmy większościowym akcjonariuszem Banku Pocztowego pozwala nam szukać
synergii, dzięki której możemy rozszerzać ofertę bankową o innowacyjne rozwiązania usług
pocztowych w nowoczesnej odsłonie – mówi Przemysław Sypniewski, Prezes Zarządu
Poczty Polskiej.
- Zgodnie z założeniami naszej strategii stajemy się
bankiem coraz bardziej pocztowym, efektywnie współpracując z Pocztą Polską. To model
rozwoju bankowości, który znakomicie sprawdza się na świecie, banki pocztowe z sukcesem
konkurują na rynku z innymi instytucjami tego sektora. Wprowadzone dziś do oferty
Banku e-Awizo i Polecony do skrzynki to przykład realizacji tego założenia, by Klienci Banku
Pocztowego i EnveloBanku, naszej cyfrowej marki, mogli czerpać dodatkowe korzyści z faktu
naszej ścisłej współpracy z narodowym operatorem pocztowym – mówi Robert
Kuraszkiewicz, Prezes Zarządu Banku Pocztowego.
e-Awizo oraz Polecony do skrzynki dostępne są od dziś dla
Klientów Banku Pocztowego i marki EnveloBank poprzez wniosek w bankowości
internetowej i mobilnej, który procesowany jest całkowicie bez konieczności wizyty w
placówce.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz