piątek, 25 października 2019

OŚWIADCZENIE RADOSŁAWA KOWALIKA

Sytuacja wokół cyklu spotkań nazwanych przeze mnie „Teraz już wiem, jak zachować się z psem” jest wyjaśniana. Odbyłem dziś rozmowy, które mają na celu doprowadzenie jej do końca. Sytuacja jest wyjaśniana, ponieważ aby powiedzieć, że jest wyjaśniona moim zdaniem musi odbyć się spotkanie wszystkich stron zaangażowanych w to nieporozumienie.
Wyrażam swoją gotowość na spotkanie z dyrekcją szkoły oraz z Panią radną miasta i gminy Suchedniów. Chcę docenić osoby, które poczuły się w obowiązku skontaktowania ze mną w celu znalezienia rozsądnego rozwiązania. Chciałbym też, powiedzieć, że nie potrzebuję pomocy w wyjaśnianiu tej kwestii nikogo kto nie jest w nią bezpośrednio zaangażowany. Proszę też o powściągliwość w komentowaniu pracy Rady Miasta oraz Pana Burmistrza, gdyż nie ma mojej zgody by oceniać pracę wszystkich tych osób w kontekście jednej sytuacji przed zakończeniem jej wyjaśniania. Jestem pewny, że każda z osób zaangażowanych w tę sytuację miała inne priorytety, które jak się okazało, nie zawsze są spójne. Moja emocjonalna reakcja spowodowana była dużym zaangażowaniem w spotkania z Waszymi dziećmi, nie oczekiwałem za to żadnego podziękowania, ale też zaskoczeniem była dla mnie sytuacja w której się znalazłem, kiedy już każda z klas Szkoły Podstawowej nr 1 w Suchedniowie odbyła spotkanie ze mną i moim psem. Zapraszam do dialogu, gdyż wierzę, że każdy z nas działa dla dobra naszego miasta i społeczności lokalnej. Proszę aby wyjaśnienie tej sytuacji odbyło się w atmosferze wzajemnego szacunku oraz z nadzieją na dalszą już tylko lepsza współpracę.
Z poważaniem, Radosław Kowalik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz