środa, 2 września 2015

Praca w Suchedniowie

W czasach, gdy tylko słyszymy narzekania na brak pracy, w Suchedniowie praca czeka. Czy to jest możliwe? Okazuje się że tak. Wystarczy prześledzić ogłoszenia na słupach ogłoszeniowych. Wybrałem parę ogłoszeń i zadzwoniłem pod wskazane numery. Okazało się, że oferujący pracę czekają nawet do dwóch miesięcy(!) zanim ktoś podejmie pracę. Albo oferujący pracę mają zbyt wygórowane wymagania, albo osoby poszukujące pracy wcale jej nie szukają lub z kolei one mają wygórowane żądania.

7 komentarzy:

  1. Zaintrygowany tym postem postanowiłem również prześledzić słupy ogłoszeniowe. Niestety, interesujące ogłoszenia zostały skierowane do płci żeńskiej, a reszta tych ogłoszeń traktuje o pracy w tzw. Call Center, czyli placówkach, w których wciska się coś ludziom przez telefon. Tak jak nie było tutaj pracy, tak nie ma jej nadal. Chyba że to ja faktycznie jestem niedoinformowany ale szukałem pracy okrągły rok. Bez rezultatu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. My również poszukujemy pracowników:
    recepcjonista na recepcje w hotel,
    specjalistę ds. marketingu,
    osoby chętne na prace dorywcze przy organizacji eventów

    CV z listem motywacyjnym można przesyłać na kajrox@gmail.com

    Szczerze mówiąc nie pamiętam żeby w ostatnim czasie ktoś z mieszkańców Suchedniowa złożył jakieś CV.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie szukałem nigdy pracy na słupach ogłoszeniowych, jak już to zaglądałem do internetu. Są przecież takie portale gdzie ogłoszenia z całego kraju można znaleźć i nie tylko. Szczególnie godne uwagi są oferty pracy na Fachpracy - województwo świętokrzyskie czy każde inne znajdziecie w wyszukiwaniach. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  6. Często takie oferty nie są aktualne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno zapomniałem o takiej możliwości poszukiwania pracy https://imexpert.pl/

    OdpowiedzUsuń