czwartek, 19 lutego 2015

Szacunek dla munduru

Mam zasadę, że nie publikuję anonimów, jednak w tym przypadku odstąpiłem od tego. Dostałem maila, którego zamieściłem nie ingerując w jego tytuł i treść:
Ostatnio spacerując koło cmentarza zastałam niesamowity widok, wiele worków a w nich ubrania. Jeszcze było mało, za płotkiem wysypana kupa ubrań... Ubrania można oddać do oznaczonych pojemników, bądź wystawić w odpowiednim dniu przed dom. Kto ma teraz to sprzątnąć? dlaczego ludzie tak robią? pytań jest wiele odpowiedzi zero.
Może nie przykuło by to tak uwagi, ale z rozerwanego worka wyłonił się mundur... Może to i policji dawnych czasów, ale Panie/i władzo gdzie szacunek do munduru? Jeszcze jakieś zniekształcone dystynkcje.

2 komentarze:

  1. Proponuje przyjrzeć się śmieciom.
    Namierzyć flejtucha, który to wyrzucił.
    Ukarać karą pieniężną + posprzątaniem z 2 ha okolicy.
    I dopiero wtedy dokonać stosownego wpisu na blogu:)

    OdpowiedzUsuń