czwartek, 18 lipca 2013

Rywale Astry

Fragment meczu Astry.
Sezon piłkarski 2013/14 coraz bliżej. O ile znamy drużyny z jaki będzie rywalizował Orlicz na boiskach czwartoligowych, o tyle jest kilka niewiadomych, jeżeli chodzi o Astrę.
Według mojego rozeznania żółto-czarni powinni grać z: AZS Politechnika Kielce, GKS Górno, GLKS Krasocin, Lechią Strawczyn, MSS Masłów (b), Nidą Sobków (b), Piaskowianką Piaski (s), Polanami Pierzchnica, Tęczą Gowarczów, Victorią Górki Szczukowskie, Victorią Mniów, Wichrem Miedziana
Góra (s), Zielenią Żelisławice, Zrywem Skroniów (s). Nie ująłem w tym zestawie rezerw Granatu Skarżysko, ponieważ prawdopodobnie zostaną wycofane. A i tak mimo wszystko jest 15 drużyn, już niedługo wszystko się wyjaśni.
Jeszcze słowo do komentarzy pod postem ENGY w Orliczu.
Osobiście ucieszyła mnie informacja o sponsorze i nie spodziewałem się takich wpisów. Nie usuwam ich, ale dają wiele do myślenia o suchedniowianach. Jak napisał jeden z nich przez Suchedniów przebiegają same podziały, nie będę ich wymieniał, ponieważ każdy wie, co się dzieje w naszym mieście i jaka jest w nim atmosfera. Prowadzę ten portal i zamieszczam w nim informacje dotyczące Suchedniowa, a internauci mogą się z tym zgadzać lub nie, takie ich prawo.
Jeszcze jedno. Będąc w Suchedniowie, nieoficjalnie dowiedziałem się, że również zagraniczny inwestor jest zainteresowany Marywilem. Czy i tym razem człowiek, który może da pracę, będzie narażony na takie epitety. To tylko tak na marginesie.

3 komentarze:

  1. to co znowu o utrzymanie nie ma sianka to i nie ma granka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe dlaczego nie ma sianka bo kto inny ma w korytku.

      Usuń
  2. Panie Szymonie, tez jestem przerazony niektorymi wpisami :( mam nadzieje, ze to tylko glupie zarty nastoletnich mieszkancow miasta.
    A moze da sie usunac opcje "Anonimowy" - niech komentarze beda dostepne tylko dla osob zarejestrowaych np. na facebooku. Wzglednie prosze, jako autor bloga, zostawic sobie prawo moderowania i usuwania obrazliwych wypowiedzi.

    OdpowiedzUsuń