niedziela, 27 grudnia 2015

Zdjęcia Suchedniowa

Fragment ekspozycji w Izbie Tradycji.
Ostatnio po spotkaniu dotyczącym opracowania monografii Suchedniowa, które odbyło się w Suchedniowskim Ośrodku Kultury "Kuźnica" zajrzałem do Izby Tradycji. Dobrze, że dba się o przeszłość naszego miasta i chociaż jest namiastka tego co było wcześniej w podobnej sali w Fabryce Urządzeń Transportowych. Brakuje mi jednak zdjęć przedstawiających dawny Suchedniów, a więc wyglądu ulic, domów i mieszkańców. Uważam, że takowe w formacie przynajmniej A4 powinny ozdabiać ściany "Kuźnicy". Sam jestem w posiadaniu tysięcy zdjęć, które udostępniam na fanpage "Suchedniów Wczoraj", a myślę, że i Suchedniowianie sięgnęliby do swoich albumów. Zdjęcia takie mogłyby ozdobić również Urząd Miasta. Co do samego Urzędu mam inną propozycję, o której już pisałem. Powinna być galeria wszystkich włodarzy Suchedniowa, począwszy od wójtów, a skończywszy na burmistrzach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz