sobota, 1 sierpnia 2015

Orlicz poszukuje trenera

Rajmek Kabała (z prawej) asystował
Andule, Wójcikowi, Kotwicy, może
czas na niego?
Sezon 2015/2016 coraz bliżej, a działaczom Orlicza nie ubywa problemów, a wręcz przeciwnie mają pełne ręce roboty. O kłopotach finansowych nie będę wspominał, ponieważ pisałem na ten temat wielokrotnie. Oprócz problemów ze skompletowaniem kadry, doszedł jeszcze jeden - trener. Pracujący w ostatnim sezonie z drużyną seniorów Jarosław Kotwica podziękował za dalszą współpracę.
- O odejściu z klubu poinformowałem działaczy w zeszłym tygodniu. Podjęcie tej decyzji nie przyszło mi łatwo, ponieważ w tym klubie czułem się dobrze, ale nie chciałem aby wyniki tej drużyny były afirmowane moją osobą. A prawda jest taka, że w tym składzie zespół będzie miał poważne problemy z utrzymaniem w okręgówce. Odeszło pół drużyna, a jak na razie ściągnięto tylko bramkarza, to za mało aby myśleć o utrzymaniu. Jednak nie chciałbym zostawić chłopaków z dnia na dzień bez trenera i podjąłem się prowadzić zajęcia do czasu znalezienia nowego szkoleniowca na moje miejsce - powiedział Jarosław Kotwica, trener Orlicza.
Rezygnację trenera Kotwicy potwierdził prezes Emil Naszydłowski, który poinformował, że ta formuła współpracy się wyczerpała i jest już po pierwszych rozmowach z nowym szkoleniowcem. - Jeszcze za wcześniej aby podać nazwisko nowego trenera, ale gdy tylko wszystko zostanie dopięte taką informację przekażę. Jak na razie zajęcia z seniorami prowadzi dotychczasowy szkoleniowiec. Nie zapadły również decyzje związane z trenerami, którzy poprowadzą grupy młodzieżowe. Do rozgrywek w sezonie 2015/2016 klub zgłosił drużyny: seniorów w Klasie Okręgowej, juniorów starszych w okręgówce, trampkarzy starszych, młodzików starszych, orlików starszych i dziewczęta w III lidze kobiet. Jeżeli chodzi o wzmocnienia to poszukujemy piłkarzy, zwłaszcza do gry w obronie i napastnika - poinformował prezes Naszydłowski.

6 komentarzy:

  1. Trener w zderzeniu z Zarządem Miasta czy Orlicza nie ma żadnych szans. Z tymi panami lepiej zgubić niż znaleźć. Bardzo szybko można dołączyć do grona nieudaczników. A tych w ostatnim czasie dramatycznie szybko przybywa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli co Orlicz nawet w okręgówce może się nie utrzymać?
    A miało być tak pięknie nowe władze w mieście, nowy zarząd w klubie.
    Czy tylko ja mam takie wrażenie, że miało iść ku lepszemu, a jest wprost przeciwnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że dobra passa nowego zarządu i burmistrza trwa.
    Czy to ważne kto będzie nowym trenerem? NAJWAŻNIEJSZE ŻEBY POPIERAŁ BURMISTRZA.!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieje, że jeśli w połowie sezonu Orlicz będzie zajmował spadkowe miejsce to nowy zarząd zrozumie, że nie potrafi bawić się w prowadzenie klubu i poda się do dymisji. No chyba, że nie ważny jest klub tylko popieranie burmistrza...

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy to prawda, że obecny nowy zarząd, który tak oszczędza zapomniał coś rozliczyć. Czego skutkiem jest, że pieniądze, które były przeznaczone od osób prywatnych dla Orlicza z 1% podatku na rzecz organizacji pożytku publicznego przepadły?

    OdpowiedzUsuń