piątek, 21 sierpnia 2015

Spacerkiem przez miasto

Przemierzając Suchedniów z "buta", czyli pieszo zawsze można spotkać znajomych oraz zobaczyć co się dzieje na mieście. W ostatnim czasie zaliczyłem takie spacerki i zobaczyłem na osiedlu Bugaj firmę Suchpol, która montowała słupki odgradzające skwerki przy nowym parkingu. Z kolei na oś. Piłsudskiego firma Instal-Wod prowadziła prace mające na celu odwodnienie bloku, w którym znajduje się punkt banku PKO. Z dobrej pogody korzystają również mieszkańcy prowadząc prace remontowe w swoich posiadłościach, jak to miało miejsce między innymi przy ulicy Powstańców. Po drodze spotykałem się również z mieszkańcami, dzięki czemu mogłem powiększyć swoje archiwum, co zaowocuje kolejnymi ciekawymi zdjęciami i wpisami. No i niech mi ktoś powie, że jazda samochodem jest lepsza od chodzenia. Dzięki temu drugiemu pozostajemy w dalszym ciągu w kontakcie bezpośrednim ze znajomymi oraz poznajemy kolejnych, co jest bezcenne w przeciwieństwie do dzisiejszych czasów i kontaktów przez facebooka, skype'a i inne komunikatory.

4 komentarze:

  1. może coś na temat bazarku spółdzielni mieszkaniowej na bugaju

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Idąc z '' buta '' jak Pan to nazwał to zauważyłem że w innych miastach to zrywają lepsze chodniki niż u nas są niedawni położone. A w kwestii tego co się dzieje w dziedzinie remontów i nowych inwestycji to jest panta rej i status kwo. Może i i lepiej.

    OdpowiedzUsuń