wtorek, 19 listopada 2019

WYPADEK NA S-7. KIEROWCA W SZPITALU

Około godziny 19 na trasie S-7 doszło do kolizji dwóch samochodów. Na pasie ruchu w kierunku Skarżyska (wysokość drogi na kopalnię) fiat panda uderzył w busa. Siła wyrzuciła samochód osobowy na bariery ochronne rozdzielające jezdnie. Prawdopodobnie to kierowca busa zajechał drogę i doprowadził do kolizji.
Na miejscu interweniowały po dwa zastępy straży pożarnej z Suchedniowa i Skarżyska. Kierowca z fiata został zabrany przez ratowników medycznych do szpitala. Policja zabezpiecza miejsce zdarzenia, ponieważ lewy pas jezdni w kierunku Skarżyska został wyłączony z ruchu.

1 komentarz:

  1. Kiedyś auto zajechało mi drogę, a ubezpieczyciel wypłacił mi jakieś grosze jako odszkodowanie. Stwierdziłem, że muszę dążyć do sprawiedliwości, ale nie zająłem się tym sam. Sięgnąłem po pomoc do kancelarii ze strony: https://wieksze-odszkodowanie.pl . Po skierowaniu sprawy do sądu, dostałem odszkodowanie aż pięciokrotnie wyższe, niż to co wypłacił mi ubezpieczyciel.

    OdpowiedzUsuń