wtorek, 5 listopada 2019

SAMOCHÓD W WYKOPIE

Po godzinie 17 suchedniowscy strażacy zostali wezwani do zdarzenia na ulicy Berezów. Na miejscu okazało się, że do wykopu w pobliżu remontowanego mostu wpadł samochód osobowy marki opel astra. Sytuacja była na tyle poważna, że na miejsce przyjechał jeszcze jeden samochód suchedniowskiej OSP oraz dwa ze Skarżyska.
W uwięzionym samochodzie znajdował się mężczyzna, którego wyciągnięto za pomocą specjalistycznego sprzętu. Po przebadaniu alkotestem, stwierdzono, że w wydychanym powietrzu miał blisko 3 promile alkoholu. Ponieważ miał obrażenia głowy, został zabrany przez służby medyczne do szpitala. Strażacy przy pomocy HDS wyciągnęli samochód z wykopu.
 

4 komentarze:

  1. I co z takimi kierowcami robic?????

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, samochodu, naprawdę… Człowiek dba, zaopatruje się w jakościowe kosmetyki samochodowe, a wystarczy chwila nieuwagi i po samochodzie…

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy mój samochód złapał gumę w drodze do Poznania, byłem zaniepokojony, ponieważ nie miałem zapasu. Na szczęście znalazłem https://www.pomocdrogowa.w.poznaniu.pl/ i zadzwoniłem po pomoc. Przyjechali bardzo szybko, wymienili oponę i pomogli mi wrócić na drogę. Ich profesjonalizm i szybkość działania są imponujące.

    OdpowiedzUsuń