sobota, 10 października 2015

Rzecznik konsumentów zaprasza

Na jednym ze spotkań.
Powiatowy Rzecznik Konsumentów Monika Czerwińska-Babiarz oraz zastępca Małgorzata Rymarz zapraszają mieszkańców miasta i gminy Suchedniów na spotkanie, które odbędzie się 15 października w godzinach 9-14 w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy. Będą udzielane informacje z zakresu  ochrony praw konsumentów, dotyczące m.in. reklamacji, odstąpień od umów zawartych poza lokalem przedsiębiorstwa i na odległość (internet). Zapraszamy!

2 komentarze:

  1. Byłem ostatnio w naszym magistracie. Dużo nowych twarzy. W sumie mnie to nie dziwi. Miasto dynamicznie się rozwija więc ktoś musi za tym stać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Program Wyborczy Cezarego Błacha

    WSPIERANIE PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
    Wdrożenie programu wspierania przedsiębiorczości i tworzenia miejsc pracy
    Utworzenie punktu konsultacyjnego do spraw pozyskiwania środków unijnych oraz punktu obsługi inwestora
    Powołanie Forum Przedsiębiorców

    WSPIERANIE TRZECIEGO SEKTORA
    Wdrożenie programu wspierania trzeciego sektora i tworzenia miejsc pracy
    Utworzenie punktu konsultacyjnego do spraw pozyskiwania środków unijnych dla organizacji pozarządowych
    Powołanie Forum Stowarzyszeń

    WSPÓŁPRACA Z MŁODZIEŻĄ
    Powołanie Młodzieżowej Rady Miasta
    Hot-Spot w centrum miasta
    Rozbudowa oferty zagospodarowania wolnego czasu i wspieranie aktywności młodzieży

    AKTYWIZACJA SPOŁECZNA
    Wdrożenie programu Aktywny Senior
    Wspieranie funduszu sołeckiego
    Wprowadzenie budżetu obywatelskiego

    INWESTYCJE
    Odbudowa parku i zalewu - stworzenie wizytówki turystycznej Suchedniowa
    Budowa Orlika
    Budowa szkoły na miarę XXI wieku
    Skanalizowanie gminy

    OŚWIATA
    Wsparcie pozyskiwania środków unijnych na projekty edukacyjne
    Usprawnienie systemu obsługi oświaty
    Wspieranie rozwoju zawodowego nauczycieli

    SPORT I TURYSTYKA
    Wspieranie kultury fizycznej dzieci i młodzieży
    Racjonalizacja wspierania działalności sportowej
    Realizacja projektów wspierających turystyczne walory gminy

    ADMINISTRACJA
    Przyjazny e-urząd
    Podnoszenie kwalifikacji zawodowych pracowników administracji
    Wprowadzenie systemu motywacyjnego nakierowanego na jakość obsługi Mieszkańców i rozwiązywania ich problemów

    OdpowiedzUsuń