sobota, 29 grudnia 2018

POMÓŻ WRÓCIĆ ADAMOWI DO NORMALNEGO ŻYCIA!

To może spotkać każdego. - Wypadek... Tak naprawdę nie wierzyłem w to, że może całkowicie zmienić moje życie, że stracę nogę, a tym samym cześć mojego dotychczasowego świata. Wiedziałem jednak, że się nie poddam i mimo to, będę starał się wychodzić z domu, do ludzi, by nie zamknąć się w czterech ścianach.
Zacząłem grać w piłkę, mam marzenie, chcę się dostać do reprezentacji Polski w AMP Futbol, ale mimo to chciałbym też znów poczuć, jak to jest stać na dwóch nogach! Nowa proteza podudzia daje możliwość, bym mógł pracować, normalnie żyć! Proszę, pomóż mi uzbierać tę ogromną kwotę pieniędzy!to prośba suchedniowianina Adama Krakowiaka. Aktualnie jest prowadzona zbiórka za pośrednictwem największego portalu charytatywnego "siepomaga". Zbiórka ma na celu zakup protezy podudzia. Brakuje jeszcze 85 tys. złotych. Suchedniowianie już niejednokrotnie pokazali, że potrafią pomagać, jak chociażby Rafałowi Kupisowi i na to liczy Adam. Chcesz pomóc KLIKNIJ.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz