czwartek, 4 października 2018

PIĘĆ MILIONÓW ODSŁON NASZEGO SUCHEDNIOWA

W dniu wczorajszym strona Nasz Suchedniów przekroczyła 5 milionów odsłon. Kiedy opublikowałem pierwszego posta 5 grudnia 2012 roku, nie przewidywałem, że będę pisał przez tyle lat. Brakowało mi strony z informacjami o naszym miasteczku, więc sam wziąłem się za zamieszczanie takich wiadomości.
W tym czasie opublikowałem 8065 postów, sami oceńcie czy to dużo, czy mało. W tym miejscu chciałbym podziękować wszystkim, którzy podsyłają materiały do publikacji, w szczególności jednostkom oświatowo-kulturalnym, jak i strażakom. Nasz Suchedniów jest otwarty, bez cenzury, publikuję dostarczone informacje, pod warunkiem, że nie są anonimowe. Strona jest przeglądana przez naszych "ziomali" w Stanach Zjednoczonych, Niemczech, Anglii, Rosji, Irlandii, Holandii, Słowacji, Francji, Włoszek (kolejność w/g wejść), chyba nie ma już państwa, z którego by nie zaglądano na stronę. W międzyczasie na Facebooku założyłem fanpage oraz Suchedniów Wczoraj, gdzie wrzucam fotki dawnego miasta i jego mieszkańców. Moim najmłodszym "dzieckiem" na Fb są Suchedniowianie, otwarta grupa, która zgromadziła już 1523 członków. Ponieważ stronę prowadzę sam, więc zapraszam do współredagowania (udostępnię samodzielne publikowanie) Naszego Suchedniowa. Pozdrawiam!!!

4 komentarze: