środa, 16 maja 2018

Więcej takich wizyt

Przejazd kolumny ulicą Bodzenyńską.
Oj przydałoby się więcej takich wizyt w Suchedniowie. To nie była nawet wizyta, ale tylko przejazd kolumny samochodowej z prezydentem RP Andrzejem Dudą. A jaki efekt !!! Połatano dziury w jezdni na trasie przejazdu. Tak pół żartem, pół serio -mam propozycję dla burmistrza. Proszę zaprosić Prezydenta RP i zrobić objazd wszystkimi ulicami i... nie trzeba będzie starań o środki na remont. Przecież w historii miasteczka gościliśmy już dwukrotnie głowę państwa. W 1928 roku Ignacego Mościckiego i w 1995 roku Lecha Wałęsę. Może być trzecia wizyta😊

7 komentarzy:

  1. Ja natomiast zapraszam na rekonesans po ulicy Stokowiec. Może wtedy nareszcie pan burmistrz byłby w stanie przyznać rację, że głosy mieszkańców i mój w sprawie remontu nawierzchni mają swoje uzasadnienie. A tak po prawdzie wyprzedziwszy pana Szymona intencje powiem, że na poprzedniej sesji zaprosiłam pana burmistrza na objazd po mojej ulicy. Cóż, głos mój nie został wysłuchany...

    OdpowiedzUsuń
  2. jak prezydent załatwi tą kasę na drogi to błagam żeby to nie było zrobione tak jak odmulanie zalewu ..........

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie Zubowa załatwiła kasę na zalew, którego chyba gorzej się nie dało spartolić.
    Teraz prezydent naprawi drogi, a władza będzie leżeć i pachnieć!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybory na jesieni.
    Czy widzicie Państwo jakiegoś kandydata na burmistrza, który jest w stanie wyciągnąć Suchedniów z marazmu, który panuje tu od wielu lat?
    Ja nie. I myślę, że będzie status quo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Suchedniów potrzebuje gospodarza, trzeba się rozejrzeć za kimś właściwym, czasu trochę zostało

      Usuń
  5. właściwie po co zmieniać?
    ludzie się przyzwyczaili to tego co jest, bylejakość im zupełnie nie przeszkadza

    OdpowiedzUsuń