piątek, 29 kwietnia 2016

"Udręka i ekstaza" na spotkaniu z Emilem Tokarczykiem

W piątek, 29 kwietnia w Miejsko-Gminnej Bibliotece Publicznej w Suchedniowie odbyło się spotkanie z autorskie z Emilem Tokarczykiem. Przy dźwiękach muzyki klasycznej, słuchaliśmy wierszy z tomiku „Udręka i Ekstaza” w wykonaniu samego autora. To kolejne spotkanie Emila z czytelnikami, przypomnę że poprzednie miały miejsce w Kielcach: w Pałacyku Zielińskiego, oraz w Klubie Czerwony Fortepian. Z niecierpliwością czekamy na następne tomiki poezji, oraz na  kolejne spotkanie w naszej bibliotece. (więcej zdjęć na fanpage KLIKNIJ).

24 komentarze:

  1. no niezłe jajca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam obejrzeć zdjęcia na fanpage. Skoncentrować się szczególnie na tych gdzie jest audytorium. A następnie wyciągnąć wnioski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam pójść do łazienki wziąć duże w miarę czyste lustro, skoncentrować się na sobie przejrzeć się dokładnie a następnie wyciągnąć wnioski.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja tak sobie myślę, że jedni piszą poezję, a inni hejterskie posty na blogach...tak, należy wyciągnąć wnioski

    OdpowiedzUsuń
  5. Tu nie chodzi o hejt My jesteśmy stąd znamy i wyciągamy wnioski Zresztą przyszłość pokarze😉

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam 48 lat od 23 jestem czynny zawodowo,mam szczęśliwą rodzinę A ten Pan?Przeczytałem wiersze - brzmią jak forma psychoterapii Ale nie odmawiajmy nikomu prawa do chęci realizowania się w taki sposób jaki chce Kto nie chce niech nie czyta A P.Tokarczyk wystawiając się publicznie musi liczyć się z krytyką

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo jest w tym racji.Ten kto zna temat wie dlaczego on to robi.W życiu mamy wpływ tylko na jego niewielki skrawek(choć są tacy co uważają że każdy jest kowalem swego losu).Ludzie różnie radzą sobie ze swoimi "demonami" prochy,alkohol...poezja?Co do audytorium to fakt daje do myślenia,ale taki klimat.Znamienne jest to,że gdy już wydaje się że mam życie pod kontrolą nagle pojawiają się schody.

      Usuń
    2. Proszę o adres tych terapeutów i znawców duszy i psychiki ludzkiej. Skorzystam. Ale zascianek. A zajmijcie się Wy ludzie swoim sprawami bo aż wstyd czytać te wasze wypociny.

      Usuń
    3. Już służę ul.Bugaj 8/19 najlepsi znawcy tematu.

      Usuń
  7. Dziękuję. Gabinet terapeutyczny zarejestrowany? Ha, ha, ha!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mógłbyś się chopie trochę wysilić choćby z tytułem. Irving Stone cię wyprzedził.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mili moi! Dziękuję za żywe zainteresowanie moją osobą. Aż przyjemnie wystąpić w rodzinnym mieście :) Zapraszam na następne spotkania gdzie będzie można dowiedzieć się u źródeł o przyczyny mojego pisania i inne nurtujące piszących tu milusińskich zagadnienia ;) Zapoznać się z moimi wierszami póki co można jedynie tak, bo kilka tomików wręczyłem zaledwie kilku osobom(pozdrawiam 48 ośmio latka ale nie pamiętam bym wręczał mu tomik-w necie ich nie ma) Niezłe jajca zaś się przydają bo można podpisywać się pod swoimi postami kiedy publikuje się cudze adresy i własne opinie ;) Polecm spróbować...;) Pozdrawiam serdeczenie czytelników...bloga naszsuchedniów i zapraszam miłośników i krytyków poezji na kolejne spotkania :)

    Emil Tokarczyk

    P.S. Tych którym moja poezja się spodobała albo uważają, że Suchedniów powinien mieć swojego reprezentanta na Festiwalu Scyrozyki 2016 proszę o głosy - smsy o treści poezja.6 na numer 71321, lub - proza.6 na ten sam numer
    i pytanie qiuzowe dla oczytanych czyją biografią jest książka Irvinga Stone pod tytułem "Udręka i ekstaza"- dla zwycięzców tomik wierszy albo wizyta w gabinecie na niezapomnianym spotkaniu grona znawców tematu ...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To akurat proste bo chodzi o Michała Anioła,ale akurat nie w tym jest problem.

      Usuń
    2. Pozdrawiam p.Emilu Takie czasy i klimat Suchedniowa ale co nas nie zabije.... Jeszcze raz pozdrawiam😉

      Usuń
    3. Tak - tomiku nie dostałem ale byłem w Czerwonym Fortepianie /48latek pochodzący z S.,a mieszkający w Kielcach

      Usuń
  10. To na czym polega Twój problem Anonimowy erudyto, któremu brak odwagi by sie podpisać? Gdybyś był na spotkaniu to wiedziałbyś Drogi Anonimowy, że to tytuł roboczy, bo tomik, który ukaże się z numerem ISBN, będzie mieć tytuł "Flow" a ten nazwałem tak z pełną swiadomością, że książka prozatorska o takim tytule już sie ukazała. Mówiłem o tym na spotkaniu w Pałacyku Zielińskiego. Choćby dlatego warto chodzić na spotkania, można zaoszczędzić czas poświęcony na pisanie postów. Wystarczy troszkę się wysilic i przyjśc albo troszkę się wysilić i powstrzymać od pisania postów...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to nie ja się czepiałem tytułu ..... Pozdrawiam

      Usuń
  11. Panie Emilu. Nie ma co po próżnicy strzępić gęby (od razu piszę, że to po staropolsku) to tylko Suchedniów. Tu ludzie wszystko wiedzą a jeśli nie wiedzą to i tak wiedzą. Ich racje są bardziej mojsze niż twojsze. Czekam na tomik. Pozdrawiam Ewa Jędrzejska.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strzeliła sobie Pani w stopę tym tekstem.

      Usuń
    2. Oj chyba tak ......

      Usuń
  12. To nie jest kwestia odwagi bo ta jest tania jak nigdy.To kwestia wiary, zaufania?

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak tania jak dla ciebie za droga bo cię na nią nie stać :P wiary zaufania...co ty bredzisz??? hasełka hasełka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisz po polsku,ułatwi kontakt.

      Usuń
    2. A myślałem,że tylko ja mam problem ze zrozumieniem Uf!

      Usuń