niedziela, 23 listopada 2014

Suchedniowski gitarzysta

Dawid (drugi z prawej strony).
Wielokrotnie już pisałem o suchedniowskich zespołach muzycznych. Jednak mało kto wie, że w jędrzejowskiej grupie "Hardware" występuje gitarzysta basowy Dawid Piasta z Suchedniowa. Do zespołu trafił przez przypadek. Przed laty był dobrze zapowiadającym się łucznikiem Olimpii Suchedniów. Częste starty w zawodach zaowocowały wieloma znajomościami, w tym z Michałem Musiałem z Jędrzejowa. Po latach, w wakacje 2012 roku spotkał się z kolegą i okazało się, że zespół muzyczny "Hardware" poszukuje basisty. Od lipca 2013 roku grupa występuje w składzie: Patryk Szczygieł (wokal), Michał Musiał (gitara), Kamil Terczyński (gitara), Dawid Piasta (gitara basowa), Konrad Chlewicki (perkusja).
"Hardware" odniósł już kilka sukcesów, w tym między innymi zajął trzecie miejsce na ogólnopolskim przeglądzie kapel rockowych "Czysty Akord" w kieleckim WDK. We wrześniu 2012 roku zajął pierwsze miejsce na przeglądzie zespołów muzycznych w Połańcu oraz otrzymał nagrodę publiczności. W grudniu 2012 roku wygrał na przeglądzie "Trema". "Hardware" oprócz swoich autorskich kompozycji wykonuje także sporadycznie covery znanych rockowych utworów. Za nimi sporo koncertów w różnych częściach naszego kraju i dużo nabytego scenicznego doświadczenia. W najbliższym czasie planują wydać pierwsze w miarę możliwości profesjonalne demo, lecz ciągle blokadą są fundusze. Posłuchajcie TUTAJ.

2 komentarze:

  1. Moim zdaniem bardzo fajnie opisany problem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że samo granie na gitarze nie dość, że jest przyjemne to również może przynieść obrotną karierę. Jak dla mnie bardzo fajnie sprawdził się ranking gitar https://e-gitara.net.pl/ranking-gitar-klasycznych/ gdzie faktycznie bez problemu znalazłem tą najlepszą dla mnie.

    OdpowiedzUsuń