wtorek, 4 listopada 2014

Oświadczenie Magdaleny Radomskiej

Otrzymałem oświadczenie kandydatki na burmistrza Suchedniowa Magdaleny Radomskiej, dotyczącej debaty przedwyborczej wyznaczonej na dzień dzisiejszy o godz. 18 w Samorządowej Szkole Podstawowej nr 1.
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informuję, iż nie wezmę udziału w planowanej w dniu 4 listopada br. otwartej debacie w Szkole Podstawowej nr 1 w Suchedniowie.
Zaproszenie na debatę, zaplanowaną dużo wcześniej, otrzymałam dopiero w poniedziałek (tj. 3 listopada br.).
Nikt nie zapytał mnie o zgodę na udział w debacie. Nikt nie uzgodnił ze mną terminu tego spotkania ani zakresu. Zostałam postawiona przed faktem dokonanym i ktoś zadecydował za mnie. Poczułam się wręcz zmuszona do udziału w tej debacie.
Pragnę podkreślić z całą stanowczością, iż jestem za tym, aby placówki oświaty rozwijały się i kształciły jak najlepiej.
Jednakże w mojej ocenie zajęcie stanowiska na obecnym etapie kampanii wyborczej, nie będąc burmistrzem jest zbyt wczesne.
Aby zaprezentować swój program wyborczy oraz plan rozwoju i funkcjonowania gminy nie muszę brać udziału w debacie z kontrkandydatami.
Pragnę zaprosić wszystkich mieszkańców gminy Suchedniów na kolejne spotkanie otwarte z moją osobą oraz kandydatami na radnych KWW Nasze Miasto i Gmina Suchedniów, które odbędzie się w dniu 12 listopada 2014r. o godzinie 18:00 w Suchedniowskim Ośrodku Kultury Kużnica.
Z poważaniem, Magdalena Radomska

3 komentarze:

  1. Pani Radomska , niech pani nie pisze z poważaniem bo pani nie poważa nas wyborców tylko siebie . Przyjdziemy do pani 12.11.2014 na spotkanie , proszę traktować ludzi poważnie .

    OdpowiedzUsuń
  2. Tutaj mamy kolejny przykład tego, jak kandydat na stanowisko Burmistrza potraktował swoich wyborców. Przyszliśmy na wtorkową debatę żeby się dowiedzieć, że Pani Radomska ma nas w nosie. Ma Pani marne pojęcie o tym, co się w Suchedniowie dzieje. Nic Pani dla Suchedniowa nie zrobiła. Nie ma Pani moralnego prawa ubiegać się tu o cokolwiek. Ktoś kto Panią poprze, podcina gałąź na której siedzą wszyscy mieszkańcy Suchedniowa.

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie popisała się Pani. Stosunek do wyborców to ważna sprawa ale dodatkowo jest Pani słabo znana i była okazja się pokazać

    OdpowiedzUsuń