środa, 29 maja 2013

Kolejna wygrana Karola

W drugich zawodach supermoto, które odbyły się w Bydgoszczy, ponownie na najwyższym stopniu podium stanął suchedniowianin Karol Mochocki. Warunki Warunki atmosferyczne sprawiły, że zawodnicy musieli wykazać się swoim kunsztem, ponieważ ciągłe opady deszczu sprawiły, ze tor był zalany wodą, a sekcja terenowa zamieniła się w przysłowiowe "bagniste jezioro".

Potwierdził to zwycięzca - deszcz padał od piątkowych treningów do samego końca zawodów. Wszędzie było mnóstwo wody i błota. Lubię takie ciężkie warunki, bo wtedy wyścigi są trudniejsze i ciekawsze. Pierwszy wyścig nie poszedł po mojej myśli. Przespałem start i nie mogłem się odnaleźć na torze. Ukończyłem go na 4. miejscu. W drugim i trzecim biegu wziąłem się w garść i oba wygrałem. Jestem z tego powodu naprawdę szczęśliwy. Jak zawsze chciałbym podziękować moim sponsorom, którzy wierzą w mój sukces i wspierają mnie. Są nimi firmy Wtórpol, Siek, Szuster Motocykle, Renix oraz Cukiernia "Lazur"
Trzecia runda odbędzie się 29 czerwca w Toruniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz