wtorek, 2 marca 2021

NAUCZYCIELKA NA MEDAL Z SSP W OSTOJOWIE

W Ostrowcu Świętokrzyskim odbyła się uroczystość wręczenia odznaczeń państwowych przyznanych nauczycielom z okazji Dnia Edukacji Narodowej w 2020 roku. Z powodu pandemii uroczystość odbyła się dopiero teraz, 2 marca.
Postanowieniem Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej na wniosek Ministra Edukacji Narodowej, za wzorowe, wyjątkowo sumienne wykonywanie obowiązków wynikających z pracy zawodowej Złoty Medal za Długoletnią Służbę otrzymała nauczycielka SSP w Ostojowie Pani Hanna Miernik.
Medal wręczył Wojewoda Świętokrzyski Pan Zbigniew Koniusz. Wyróżnionej odznaczeniem nauczycielce towarzyszył podczas uroczystości Burmistrz Miasta i Gminy Suchedniów Pan Cezary Błach. W imieniu szkolnej społeczności gratulujemy i cieszymy się, że zaangażowanie, sumienność, profesjonalizm Pani Hanny Miernik zostało docenione przez najwyższe władze oświatowe i państwowe.

8 komentarzy:

  1. Gratulacje, była wychowawcą moim i mojej córki, zdrowia i siły życzę w tych ciężkich czasach. Pozdrawiam Pani Hanno .

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nagrody, dziękuję za zdobytą wiedzę i cierpliwość. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. W życiu bym tej pani nie pogratulował uczyła mnie w Szkole podstawowej nr3 plastyki, Wredne babsko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kultury też cie w domu nikt nie nauczył!!!

      Usuń
    2. Rozumiem, że w związku z powyższym opisanym przez ciebie traumatycznym przeżyciem twoja kariera naukowa stanęła w wymaganym przez ustawodawcę miejscu, czyli na ukończeniu szkoły podstawowej. Ja ta Panią znam, lubię, i szanuję jak wiele roczników, które uczyła i uczy. No strasznie mi przykro, że musiała mieć z tobą do czynienia. P.s. inni tez cię pewnie nie lubili ;).

      Usuń
    3. Gratuluj, gratuluj! Z poziomu twojej wypowiedzi wynika, że nawet nauczenie cię pisania było wyczynem na medal, a ty jeszcze plastyki chciałeś? Sztuka jednak wymaga nieco od odbiorcy...

      Usuń
  4. Ja tez nie lubiłem tej nauczycielki była moją wychowawczynią czy tak trudno to zrozumieć...

    OdpowiedzUsuń
  5. karma wraca po latach............

    OdpowiedzUsuń