wtorek, 2 stycznia 2018

Wypadek w Michniowie

W dniu dzisiejszym przed godziną 6 doszło do groźnego wypadku w Michniowie. Samochód osobowy audi jadący od strony Bodzentyna wpadł w poślizg i zderzył się z samochodem dostawczym mercedes. Najprawdopodobniej kierowca audi nie dostosował prędkości jazdy do warunków panujących na jezdni. Po wyjechaniu z terenu zalesionego jego auto wpadło w poślizg i uderzyło w nadjeżdżający z przeciwka samochód. Na miejscu interweniowały dwa zastępy straży ze Skarżyska, jeden z Suchedniowa oraz policja i pogotowie, które zabrało do szpitala 28-letniego kierowcę audi i jego 60-letnią pasażerkę.

3 komentarze:

  1. Nie wiem co za cymbał pisze te posty, ale żeby podawać wiek osób najpierw trzeba mieć prawidłowe informacje. Kobieta, która została zabrana do szpitala ma 50 a nie 60 lat! Serdecznie nie pozdrawiam "redaktora", który zawsze coś pieprzy inaczej niż jest.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym cymbałem jest ja, czyli Szymon Piasta. Dziękuję za sprostowanie wieku, a wpisałem taki jaki został mi przekazany. Ja w przeciwieństwie POZDRAWIAM i życzę mniejszych emocji przy czytaniu postów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wpadki i mandaty zdarzają się każdemu. Najważniejsze jest w tym wszystkim jednak to, aby wyciągać wnioski. Ja taki wyciągnęłam ostatnio, kiedy spowodowałam kolizję. Na szczęście mandat teraz można płacić bardzo szybko bez stania w kolejkach i taką możliwość daje np. strona https://zaplacmandat.pl Korzystajcie, jeśli chcecie.

    OdpowiedzUsuń