sobota, 26 marca 2016

Catering dietetyczny w "Paradiso"

Od połowy marca, w suchedniowskim hotelu „Paradiso” dostępny jest catering dietetyczny „zdrowy Ty”. Jako jedyny w regionie oferuje Państwu atrakcyjny sposób odżywiania rekomendowany przez Światową Organizację Zdrowia (WHO).
- Posiłki przez nas przygotowane, wg. zaleceń WHO charakteryzują się niskokalorycznością, są bogate w witaminy, minerały, błonnik. W naszych dietach ograniczamy spożycie tłuszczów, cukrów prostych, soli. Wyznacznikiem cateringu „zdrowy Ty” jest zwiększenie spożycia warzyw i owoców, produktów pełnoziarnistych, orzechów oraz roślin strączkowych - powiedział Marcin Fitas, szef kuchni hotelu „Paradiso”.
Na czym to wszystko polega?
„Zdrowy Ty” oferuje potrawy przygotowane przez zespół doświadczonych kucharzy, we współpracy z Panią Martą Kaletą, dietetykiem klinicznym, jednocześnie będącą trenerką personalną Master. Składają się one ze świeżych produktów o najwyższej jakości, dostarczanych codziennie przez sprawdzonych dostawców. Można wybrać jedną z oferowanych diet niskokalorycznych: 1000, 1200, 1500, 2000. W wersji standardowej diety śródziemnomorskiej lub wegetariańskiej oraz bezglutenowej.
Co otrzymujesz?

- dowóz wybranej diety na cały dzień, w codziennej dostawie -5 posiłków dziennie przez 5 dni w tygodniu;
- system pakowania, w którym bezpieczeństwo żywności jest priorytetem, dzięki kuchni wyspecjalizowanej w przygotowywaniu diet;
- dania dostarczone do Państwa są gotowe do spożycia „od razu” lub po podgrzaniu (ułatwiają to zgrzewane opakowania, które mogą być używane w kuchni mikrofalowej);
- świeżość i higienę diety opracowaną przez wykwalifikowanego dietetyka;
- smaczne, zdrowe, kolorowe diety tworzone z myślą o Państwu przez profesjonalny zespół kucharzy;
- dostawę gratis;
Motto Piotra Ziółkowskiego, właściciela hotelu „Paradiso” - Nie czekaj, zamów już dziś! Nasze dobre samopoczucie oraz zdrowie zawsze chodzą w parze z odpowiednią dietą. Jedzmy więc zdrowo, smacznie i wygodnie. Zdrowy ja i „zdrowy Ty”!
Informację i szczegóły można znaleźć na www.zdrowyty.eu oraz na portalu społecznościowym Facebook, wpisując w wyszukiwarce „zdrowy Ty” i pod numerem telefonu 513-103-195.
Catering dietetyczny „zdrowy Ty”…
                                                      … i odchudzanie staje się wygodne!

15 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że powstało takie coś jak catering dietetyczny, gdyż sama zaczęłam od niedawno z niego korzystać. Mi najbardziej pasuje jedzenie które dostarcza mi https://www.lightbox.pl/ więc jestem bardzo zadowolona z efektów i samych produktów wykorzystanych w jedzeniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli ktoś nie ma czasu an samodzielne przygotowywanie posiłków, wybór takiego cateringu dietetycznego jest naprawdę dobrym rozwiązaniem. Zdecydowanie lepiej jest jednak stosować dietę ułożoną przez profesjonalnego dietetyka, którego można znaleźć chociażby w tym miejscu: http://zoliborz.cmp.med.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale nie każdy catering jest tak naprawdę dietetyczny. Moim zdaniem lepiej udać się do prawdziwego dietetyka np. tu https://scanmed.pl/specjalizacje/dietetyk i mieć skomponowany prawdziwy plan żywieniowy

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zdecydowanie jestem za takim rozwiązaniem, jak dieta pudełkowa, ponieważ pomaga to wielu osobom, którzy są zabiegani, zapracowani i nie mają czasu na regularne przygotowanie posiłków. Takie są nam dostarczane, są pełnowartościowe i przede wszystkim można znaleźć więcej czasu na spożycie gotowego już posiłku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz w każdym mieście działają firmy cateringowe, nawet w tych małych miastach, więc każdy - bez zastanowienia, może pozwolić sobie na taką wygodę i zdrowy tryb życia. Ja akurat jestem z Warszawy, tutaj wybór jest ogromny, ale najbardziej odpowiada mi https://www.lightbox.pl/catering-dietetyczny-warszawa i szczerze mogę go polecić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ukrywam, że na co dzień korzystam z takich cateringów, ale jeśli wybieram się na imprezę to zdecydowanie wybieram cateringi w stylu https://naskrajnej.pl/catering-dla-firm-zabki Bardzo lubię zjeść coś dobrego, kiedy nie trzeba liczyć kalorii. Na diecie już nie jestem, tylko zdrowo się odżywiam, ale raz na jakiś czas trzeba zaszaleć!

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę śietnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nie miałem nigdy okazji aby próbować tego cateringu, ale wiem, że ogólnie jest to świetne rozwiązanie. Zresztą sam zamawiam catering dietetyczny https://www.lightbox.pl/ i jestem zdania, że wybrałem bardzo mądrze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie nie trzeba było długo przekonywać. Na stronie https://www.kuzniazdrowia.pl znalazłam odpowiednią dla siebie dietę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo apetycznie takie gotowe dania wyglądają. Do tego są urozmaicone, zdrowe, smaczne. Super, że są teraz takie możliwości, duża wygoda można powiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fakt apetycznie! I ja chce sie dowiedzieć jak komponować dania by były zdrowe i odpowiednio zbilansowane. Mam plan przejść się do dietetyka z centrum https://vitallclinic.pl/ . Koleżanka była i bardzo chwaliła, bo mnóstwa rzeczy się nauczyła

    OdpowiedzUsuń
  13. nie da się nie zauważyć, ze coraz więcej osób decyduje się na catering dietetyczny. wcale mnie to nie dziwi, sama zaliczam się do tego grona :) sprawdziłam już kilka różnych i moim skromnym zdaniem najlepszy jest ten od Ewy Chodakowskiej https://bedietcatering.pl/warszawa/ . Jest smacznie, różnorodnie a do tego stosunkowo niedrogo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Catering dietetyczny to super sprawa, dla osób, które nie mają czasu na gotowanie, a chcą odżywiać się zdrowo.

    OdpowiedzUsuń