niedziela, 15 czerwca 2014

Narodowy Dzień Sportu

W dniu dzisiejszym mamy drugą edycję Narodowego Dnia Sportu, w którym można uczestniczyć w specjalnie przygotowanych treningach w wielu dyscyplinach sportowych w całej Polsce. Część z nich poprowadzili wybitni polscy sportowcy, z mistrzami olimpijskimi i świata na czele. Na 690 miejsc nie znalazłem Suchedniowa, wiec postanowiłem sam sobie być trenerem i zawodnikiem. Wybrałem jazdę na rowerze i zaliczyłem trasę Kielce-Cedzyna-Leszczyny-Mąchocice-Masłów-Kielce. Dystans 25 kilometrów pokonałem w 1 godzinę i 23 minuty, 

1 komentarz:

  1. Szymku, poszedłem w Twoje ślady. Dziś zaliczyłem pętelkę Suchedniów-Występa-Psary-Bodzentyn-Sieradowice-Wzdół-Suchedniów. Dystans 50 km pokonałem w czasie 2 godziny i 13 minut. Pozdrawiam i do zobaczenie na trasie.

    OdpowiedzUsuń