poniedziałek, 9 czerwca 2014

Cesja Praw na Błocie (2)

Opisany teren 70 lat później.
Dzisiaj przedstawiam koleją cesję praw zawartą tym razem na Błocie w roku 1937. Jeszcze w latach 60-tych ubiegłego stulecia na tym terenie na palcach jednej ręki można było policzyć odłogi, a teraz odwrotnie - można policzyć działki uprawiane.
Ja niżej podpisany mieszkaniec Chojny k. Łodzi ul. Pawia L. Stanisław syn Andrzeja i Józefy L. jestem spadkobiercą w jednej szóstej części do osady rolnej we wsi Błoto gminy Suchedniów zapisanej w tabeli nadawczej na wieś Suchedniów Zachodni pod numerem 137 na imię mego ojca Andrzeja L.
Swoje prawo do tej osady w całości przelewam na brata swego Ignacego L. za sumę dwieście pięćdziesiąt złotych 250 zł którą przy niniejszym przelewie otrzymałem w całości.
Oświadczam przytem iż w przyszłości nie będę rościł do pomienionej wyżej osady żadnej pretensji z tytułu przypadającej mi sukcesji po ojcu gdyż uważam się za zupełnie zaspokojonego przez otrzymaną od brata Ignacego L. spłatę.
Suchedniów dnia 31 maja 1937r. plus znaczki opłaty stemplowej za 1 zł 30 groszy, własnoręczny podpis Stanisława L. oraz świadków Jana Kowalika i Stanisława Kowalika.

1 komentarz:

  1. Panie Szymonie proszę o komentarz do mojego zapytania dotyczącwgo pierwszego z artykułów ,czyli cesji na Kruku

    OdpowiedzUsuń