niedziela, 1 listopada 2020

DOBRY UCZYNEK JANKA BUJNOWSKIEGO

Dnia 30 października wieczorem pojechałem na cmentarz Parafialny w Suchedniowie, aby zapalić znicze na grobach bliskich zmarłych. Niestety w czasie wykonywanych czynności zgubiłem dokumenty samochodowe- dowód rejestracyjny, prawo jazdy, ubezpieczenie i kilka kart benzynowych. Z niepokojem wybrałem się na poszukiwanie dokumentów z powrotem na cmentarz, ale w tym zdenerwowaniu nie mogłem ich znaleźć.
Jakie było moje zaskoczenie, gdy w sobotę rano pod moim domem zjawił się Janek Bujnowski z tatą i oddał mi w/w dokumenty znalezione na cmentarzu. 
Janku serdecznie dziękuję Ci za dobry uczynek. 
Jerzy Okulski 

2 komentarze:

  1. Myślę,że każdy powinien się tak zachować.Pan również wielu osobom pomógł,a "dobro wraca".Pozdrawiam.
    Janek Bujnowski

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jest dobro wraca pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń