czwartek, 8 października 2020

NIESPODZIEWANA PORAŻKA ORLICZA W PUCHARZE POLSKI

W środę, 7 października w Ostrowcu rozegrany został zaległy mecz trzeciej rundy okręgowego Pucharu Polski, pomiędzy juniorami starszymi KSZO 1929 a Orliczem. Doszło do niespodzianki, ponieważ młodzi piłkarze z Ostrowca wyeliminowali lidera 4 ligi świętokrzyskiej. Co prawda biało-niebiescy nie wystąpili w najsilniejszym składzie, ale od lidera należy wymagać więcej. Spotkanie w zasadniczym czasie zakończyło się wynikiem bezbramkowym. W dogrywce padł remis 1:1 i o awansie rozstrzygnęły rzuty karne, które wygrali gospodarze 5:3. Tak więc niemoc Orlicza w rozgrywkach pucharowych trwa od lat. Tylko raz zdobyli to trofeum i raz zagrali w finale, ale to było tak dawno, że pamiętają to tylko najstarsi kibice.
KSZO 1929 Junior starszy - Orlicz 0:0 (dogrywka 1:1), k. 5:3
1:0 Dawid Witczak (94')
1:1 Ernest Supierz (117')
skład: Ubysz - Bator, Jarząb, Cheneshkov (46' Cedro), Świtowski (46' Paprocki) - K. Tumulec, Solnica (46' Supierz), Bujak, Boleń (45, Kita) - Grzejszczyk (46, Chrzanowski), Sikora.

6 komentarzy:

  1. Drużyna KSZO Ostrowiec Junior to bardzo dobrzy piłkarsko chłopcy myślę że zadecydowała dyspozycja dnia. To tylko sport... nie należy pompować balonika bo to na pewno dobrze nie działa na chłopaków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Facet walni się główką o najbliższy kant stołu.KSZO -juniorzy chłopcy po 15,16,17 lat ogrywają lidera klasy wojewódzkiej tzn drużynę z IV ligi gdzie średnia wieku zespołu w środę wyniosła 25 lat.A dlaczego-bo musisz wiedzieć że piłki nożnej w województwie świętokrzyskiej nie ma,a poziom IV ligi to jest poziom 8 klasy szkoły podstawowej z lat 70,80,90.Chłopy po 29,28,33,26,23,22,30 lat,oni powinni ich w ciągu 30 minut zniszczyć siłą fizyczną tych dzieciaków,a już nie wspomnę o umiejętnościach.Piłki świętokrzyskiej już nie będzie,gdyż nie ma utalentowanych chłopców,jak są jeden,dwóch,trzech w danej miejscowości.Do piłki nożnej musisz mieć talent,tej gry się nie nauczysz,możesz tylko doskonalić swe umiejetności.To są obecnie jaja z tą piłką w naszym województwie,płyty boisk fajne,stroje,sprzęt,internet,transmisje z meczów-a poziom całkowite dno.

      Usuń
    2. Ronaldo miał 18 lat jak zadebiutował w reprezentacji Brazylii.

      Usuń
  2. Cooo bardzo dobrzy? Juniorzy KSZO 1929 to przeciętny zespół, patrz tabela gdzie ustępują nawet Orlętą Kielce i mają 4 miejsce, ostatnio przegrali na własnym boisku z juniorami ze Starachowic, wstyd dla lidera IV ligi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm, lata 70,80,90 ktoś kto to pisał jak widać ma nie spełnione ambicje -tylko SŁABI takie rzeczy piszą ...

      Usuń
    2. Szanowny znawco futbolu odpowiadam na twoje kpiny z mojego wpisu,po pirwsze;mając 19 lat już grałem w II ligowym Stilonie Gorzów-obecnie jest to I liga,grałem przez 9 sezonów,a 4 lata w III lidze obecnie to II liga,tak więc jestem praktyk i mam spełnione ambicje,w przeciwienstwie do ciebie bo chyba jesteś teoretyk.Po drugie-mieszkając obecnie w województwie świętokrzyskim od 15 lat obserwuję tą piłkę w miarę wolnego czasu i jej rozwój,dla mnie jest to tragedia.Po trzecie wymień mi chociaż 3 zawodników z ligi IV i III którzy przeszli do klubów ekstraklasy i I ligi,bo ja ci wymienię 30 których znałem osobiście i z nazwisk przeciwko którym grałem,którzy przeszli z dawniejszej ligi wojewódzkiej z III ligi,a już nie wspomnę z II do dzisiejszej EKSRLAKLASY i to piłkarze z województwa tylko świętokrzyskiego.O dzisiejszym poziomie,gdzie napisałem że 15,16,17 letni chłopcy ogrywają lidera IV ligi to nie jest niespodzianka,to jest KATASTROFA świadcząca o poziomie tej IV ligi,i na zakończenie dodam ci szanowny znawco że grałem w Stilonie 8 lat w II i 4 lata w III to dzisiaj jest to I liga i II i II liga.Mam nadzieję że zrozumiałeś i spełniłem swoje marzenia w piłce, ty kolego nie bądż SŁABEUSZEM i wpisuj komentarze jakie tylko chcesz.

      Usuń