czwartek, 11 stycznia 2024

TENISIŚCI SIĘGAJĄ PO KASĘ Z POLSKIEJ ORGANIZACJI TURYSTYCZNEJ

Klub sportowy Global Pharma Orlicz 1924 Suchedniów wyróżnia się nie tylko znakomitymi osiągnięciami w Lotto Superlidze tenisa stołowego oraz w europejskich pucharach, lecz także skutecznym pozyskiwaniem nowych kibiców. Dzięki dynamicznym występom zyskuje coraz szersze grono fanów, którzy aktywnie wspierają drużynę zarówno na trybunach, jak i wirtualnie przez różne platformy społecznościowe. Klub doskonale radzi sobie również w pozyskiwaniu środków zewnętrznych, co umożliwia mu rozwijanie działalności i inwestowanie w rozwój zawodników oraz infrastruktury sportowej. Dzięki strategii skupionej na budowaniu społeczności kibiców oraz efektywnemu zarządzaniu finansami, Global Pharma Orlicz 1924 Suchedniów zdobywa uznanie nie tylko ze względu na sportowe sukcesy, ale również jako zrównoważona instytucja sportowa. Ostatnio klubową kasę zasilił przelew za udział w akcji promocyjnej Poland.Travel.
- W ramach współpracy z Polską Organizacją Turystyczną poprzez markę Poland.Travel, promowaliśmy miasto Suchedniów, powiat skarżyski, województwo świętokrzyskie i nasz kraj na całym świecie – mówi Dariusz Kowalik, Wiceprezes KS Global Pharma Orlicz 1924 Suchedniów.
Do projektu przystąpiły kluby z kilku dyscyplin sportu, w tym tenisa stołowego. Warunkiem było uczestnictwo jesienią 2023 roku w europejskich rozgrywkach pucharowych.
- Promowaliśmy Polskę m.in. w Korei Południowej oraz we Włoszech, Francji, Niemczech, Słowacji, Rumunii, Grecji, Turcji. Od 24 września do 5 grudnia ukazało się blisko 80 informacji medialnych, ze wzmianką o KS Global Pharma Orlicz 1924 Suchedniów, w tym kilkanaście zachwalających walory turystyczne Polski. Zasięg tych informacji wyliczony został przez operatora programu na 27,7 mln osób. Jesteśmy bardzo zadowoleni – powiedział Dariusz Kowalik, od wielu lat ściśle współpracujący z Prezesem Orlicza Maciejem Glijerem.
Nasza drużyna grała w Lidze Mistrzów w turnieju w Austrii, a w Pucharze Europy w Niemczech, a następnie w Czechach.
- Klub musiał spełnić szereg wytycznych zawartych w umowie z Polską Organizacją Turystyczną, począwszy od umieszczenia loga Poland.Travel na strojach meczowych i treningowych, poprzez nakręcenie filmów oraz prasowe i medialne publikacje promujące walory turystyczne Polski, a szczególnie naszego województwa – przyznał Wiceprezes Dariusz Kowalik.
Duże wrażenie zrobiły m.in. filmy promujące Suchedniów, powiat skarżyski i okoliczne miasta i miasteczka.
- Klub prowadził też "marketing bezpośredni", tzn. podczas meczów wyjazdowych rozdawaliśmy gadżety klubowe, na przykład koszulki, proporczyki, znakomite polskie cukierki krówki z logiem klubowym – dodał.
Jak podkreślił Dariusz Kowalik, najważniejsze było, to, że dzięki bardzo dobrym występom naszych zawodników na arenie europejskiej nazwa Suchedniów gościła ostatniej jesieni w wielu zagranicznych mediach. - Namacalnym dowodem na to, że warto się promować jako kraj, region, czy miasto jest to, że na mecz Pucharu Europy z drużyną z Ostrawy, przyjechała do Suchedniowa grupa czeskich kibiców. Idea Poland.Travel przynosi więc zakładane rezultaty.
- Praca grupy ludzi i – co podkreślam – świetne wyniki tenisistów stołowych – sprawiły, że nasz klub pozyskał znaczące środki finansowe. Zapisy zawarte w umowie z POT, według naszej wiedzy, zrealizowaliśmy jako pierwszy klub z Lotto Superligi, przekraczając znacznie zasięgi medialne, które mieliśmy wygenerować – podkreślił Dariusz Kowalik.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz