sobota, 29 stycznia 2022

POWOŁANO 88 ŚWIĘTOKRZYSKĄ DRUŻYNĘ HARCEREK "RÓŻA WIATRU"

Suchedniowskie harcerstwo ma długą i bogatą tradycję, początki sięgają 1 listopada 1916 roku. To właśnie wtedy harcerze założyli klub sportowy "Świt", działający od 1936 roku jako "Orlicz". Były wzloty i upadki harcerstwa na naszym terenie. Miło mi poinformować, że 28 stycznia powołana została 88 Świętokrzyska Drużyna Harcerek "Róża Wiatru", wchodząca w skład Radomskich Harcerek ZHR. Drużyna działa na terenie Suchedniowa i Ostojowa, drużynową jest Maria Wędrychowska, a przyboczną Zofia Obara. Aktualnie działają dwa zastępy kierowane przez Lenę Bujnowską i Marię Obarę. Powodzenia!



3 komentarze:

  1. Interesujecie się polityką? Ja wychodze z założenia, że nawet jeśli ktos sie nie interesuje jakoś szczególnie powinien wiedzieć co się dzieje na świecie i w kraju. Dlatego ja codziennie chociaż na chwilę zaglądam na https://niezalezna.pl/kategoria/polityka Dzięki temu jestem na bieżąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja swoją wiedzę co dzieję się na świecie i w kraju uzyskuję z najlepszego źródła czyli z wiadomości TVP i nie potrzebuję czytać jakiś herezji z jakiś internetów

      Usuń
  2. Interesujecie się wędkarstwem? Ja wychodzę z założenia, że nawet jeśli ktos sie nie interesuje jakoś szczególnie powinien wiedzieć co się dzieje w każdym zbiorniku świecie i w kraju. Dlatego ja codziennie chociaż na chwilę zagladam na
    https://wiadomosciwedkarskie.com.pl/ Dzięki temu jestem na bieżąco.
    Pozdr Zdzisław

    OdpowiedzUsuń