niedziela, 2 stycznia 2022

MOJE STRONY I GRUPY NA FB

W ostatni dzień roku 2021 na Facebook założyłem kolejną grupę "Etykiety piwne i inne". Mam dużą kolekcję etykiet z różnych browarów oraz rozlewni, które będę zamieszczał we wspomnianej grupie. Zapraszam do wrzucania swoich kolekcji, niekoniecznie etykiet piwnych. To już moja kolejna grupa na Fb, jeżeli dodam do tego strony to na brak zajęcia nie narzekam. 
Przygotować i wrzucić na każdą z poniższych stron i grup info, zajmuje troszkę czasu. Wiadomo stypendysta ZUS nie może się nudzić. Oto moje strony i grupy;
1. strona Nasz Suchedniów
2. strona - Historia Świętokrzyskiej Piłki Nożnej KLIKNIJ
3. fb - Nasz Suchedniów KLIKNIJ
4. fb - Historia Świętokrzyskiej Piłki Nożnej KLIKNIJ
5. fb - Suchedniów Wczoraj KLIKNIJ
6. fb - Suchedniowianie KLIKNIJ
7. fb - Świętokrzyskie Kluby Piłkarskie KLIKNIJ
8. fb - Suchedniów Ogłoszenia, Reklamy KLIKNIJ
9. fb - Leśnicy z TL Zagnańsk KLIKNIJ
10. fb - Etykiety piwne i inne KLIKNIJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz