niedziela, 4 września 2022

WYSTAWA FOTOGRAFII AGNIESZKI NOWAK

W sobotę w Suchedniowskim Ośrodku Kultury "Kuźnica" odbył się wernisaż wystawy fotografii "Fantazyjny Suchedniów" autorstwa Agnieszki Nowak. Wystawa jest jednym z projektów realizowanych w ramach programu "Domu Kultury+ Inicjatywy Lokalne. Edycja 2022". Agnieszka jest suchedniowianką, którą osobiście pamiętam z boiska - grała w piłkę nożną w Orliczu w 3 lidze kobiet - a jak nie była na murawie, to wokół niej z aparatem fotograficznym. Zresztą sama podkreśla że - b
akcyla do fotografii złapałam jako dziecko. Na początku urzekały mnie kadry chmur i słońca, a z czasem zrozumiałam, jak wspaniałe jest fotografowanie ludzi w wyjątkowych momentach, pokazywanie ich piękna za pomocą obiektywu aparatu. Pokochałam fotografię portretową bardzo szybko. Pomysł na wystawę pn. Fantazyjny Suchedniów wpadł do mojej głowy podczas przejażdżki po okolicznych miejscach. Jestem wielką fanką fantastyki, dlatego od razu zapragnęłam cząstkę tej miłości przenieść do mojego obiektywu i wykorzystać do tego jako tło naszą przepiękną Suchedniowską przyrodę.
Wystawę będzie można oglądać do końca miesiąca września codziennie w godzinach pracy SOK "Kuźnica". Zapraszamy!
(więcej zdjęć KLIKNIJ)

1 komentarz: