piątek, 24 maja 2019

NAGRODY I WYRÓŻNIENIA DLA NATALII ROGÓŻ I KAROLINY ZOLBACH

Natalia Rogóż i Karolina Zolbach, uczennice Samorządowej Szkoły Podstawowej nr 3 wzięły udział w Międzyszkolnym Konkursie "Mój zawód - moje marzenie", organizowany przez ZDZ w Skarżysku – Kamiennej. Dziewczęta wykonały trzy prace: multimedialną, literacką oraz plastyczną. Należy podkreślić, że obowiązywała jedna forma, zaś uczennice podjęły wyzwanie i przygotowały prace w każdej z zaproponowanych form. 23 maja miała miejsce uroczystość wręczenia nagród.

W kategorii prezentacja multimedialna Natalia Rogóż zajęła I miejsce, zaś Karolina Zolbach otrzymała wyróżnienie.
W kategorii praca literacka obie uczennice otrzymały wyróżnienia.
W kategorii praca plastyczna Karolina Zolbach zajęła II miejsce, zaś Natalia Rogóż otrzymała wyróżnienie.
Fragment z pracy Natalii „...Przede wszystkim najbardziej doceniam to, że będę mogła czegoś nauczyć takich maluszków, a w przyszłości one będą mogły zostać lekarzami, prawnikami, fryzjerami. Początkowo ja mogłam dla nich pracować, a później oni dla mnie. Myślę, że to jest naprawdę megaJ (…) będą mnie oni mogli uznać za autorytet i się wzorować na moim zachowaniu, tak jak ja się wzoruję na niektórych moich nauczycielach. Starałabym się z całego serducha stać się przyjaciółką moich uczniów i być dla nich takim prawdziwym wsparciem.” Brawo dziewczyny!
(info: Anita Sołkiewicz)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz