poniedziałek, 20 maja 2019

#DOTRZYMUJEMYSŁOWA#PIS

Dziś, w poniedziałek 20 maja 2019 r.  w kancelarii notarialnej w Kielcach, Agencja Rozwoju Przemysłu podpisuje umowę warunkową, w wyniku czego wejdzie w posiadanie terenów po upadłej fabryce Marywil w Suchedniowie. Stanie się to, co obiecaliśmy w ubiegłym roku. Nie naprawimy nieodpowiedzialnych błędów naszych poprzedników (PO i PSL), ale wszyscy możemy ufać, ze ARP wykorzysta potencjał miejsca i ludzi, aby Suchedniów mógł skorzystać ze strategii na rzecz zrównoważonego rozwoju i z większym optymizmem patrzeć w przyszłość.

Maria Zuba
Poseł na Sejm RP

3 komentarze:

  1. Premier Morawiecki w Kielcach: "– Jednym z kluczowych czynników, które trzeba brać pod uwagę, jest wiarygodność. My staramy się w każdym temacie dotrzymywać słowa. Równo dwa lata temu byłem w Kielcach i obiecałem, że w odniesieniu do zakładów Marywil w Suchedniowie będziemy mieli inwestora państwowego, który będzie starał się utrzymać miejsca pracy. I dotrzymujemy słowa". A co na to Klasyk?
    "Przez chwilę myślałem: "Może coś się stało?",
    Ale to by nasze polskie radio dawno już podało,
    Pisałaby by prasa we wszystkich gazetach na pierwszych stronicach,
    No bo jakaż z tego byłaby... tajemnica?
    I tak podniecony, już nie wytrzymałem.
    Razem z motorniczym, kumplem z partyzantki, tramwaj zatrzymałem.
    I jak ten natchniony poeta Horacy zawołałem...
    LUDZIE!!! KOCHANI... COŚCIE TACY SMUTNI???
    PRZECIE JEDZIECIE DO PRACY!!!
    Patrzcie...
    Za oknami świta,
    Widać, że rozkwita,
    Rosną domy z prawej,
    Z lewej beton też...
    Przecie to jest nasza,
    Duma pospolita,
    A wy jacyś tacy...
    Toż to przecie grzech."
    I to nie jest Primaaprilis.Niestety.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie nadążam?? leków nie wziąłeś??

    OdpowiedzUsuń
  3. Nasza ,,gwiazda" miała operację plastyczną???

    OdpowiedzUsuń