czwartek, 25 lipca 2019

ZDZISŁAW WŁODARCZYK DZIĘKUJE

Nasz jedyny reprezentant na Mistrzostwach Polski Masters w lekkoatletyce Zdzisław Włodarczyk, będzie reprezentował Suchedniów na zbliżających się Mistrzostwach Europy Masters w Wenecji. Do wyjazdu dojdzie dzięki zbiórce pieniędzy zorganizowanej przez Katarzynę Pająk. Dzisiaj Zdzisiu za pośrednictwem Naszego Suchedniowa dziękuje:

Pragnę z całego serca  serdecznie podziękować wszystkim darczyńcom za wsparcie akcji  Zdzisław Włodarczyk Masters. Dzięki państwa hojności mogę spełnić marzenie i wystartować na Mistrzostwach Europy w Lekkiej Atletyce Masters.
Dziękuje firmom , wybitnym polskim sportowcom, ludziom prywatnym, przyjaciołom i osobom, których po prostu nie znam.
Akcja przeszła moje najśmielsze oczekiwania, jestem wzruszony, zaszczycony i wyróżniony.
Serdecznie dziękuje również pomysłodawczyni przedsięwzięcia pani Kamili Katarzynie Pająk,  która sprawnie i profesjonalnie przeprowadziła cała zbiórkę.
Postawa państwa i ofiarność wyzwala we mnie zapał  do dalszej działalności i daje poczucie ogromnej odpowiedzialności za powierzone mi zaufanie.
Zdzisław Włodarczyk

3 komentarze:

  1. Wielkie Gratulacje dla Pana Zdzislawa.

    Kamila odwalilas kawal Dobrej ROBOTY.

    OdpowiedzUsuń
  2. Baaardzo dziękuję! Starałam się z całych sił! Niestety nie każdemu się to podoba i podobno nic takiego nie zrobiłam. Nie mniej jednak... Wzruszenie w oczach Pana Zdzisława rekompensuje wszystko! Pozdrawiam serdecznie i zapraszam 20- tego września na MKS ORLICZ!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pani Kasiu czekamy na Panią w Suchedniowie, nie tylko 20 września na Orliczu. Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń