niedziela, 29 lipca 2018

Sprawa udzielenia nadzoru sądowego fabryce "Suchedniów"

Po przeniesieniu przez Starkego siedziby Suchedniowskiej Huty Ludwików do Kielc, w Suchedniowie rozpoczęła działalność fabryka "Suchedniów" wchodząca w skład huty "Pokój" w Katowicach. Jednak i ten zakład nie ustrzegł się trudności, o czym świadczy informacja z 1932 roku o nadzorze sądowym.

Sąd Najwyższy zadecyduje o właściwości sądu. Należąca do huty „Pokój” fabryka „Suchedniów” w Suchedniowie pod Kielcami, której zarząd ma siedzibę w Katowicach, wniosła do sądu prośbę o udzielenie jej nadzoru sądowego. Rozprawa w sądzie w tej kwestji miała się odbyć wczoraj, lecz jak się okazuje nie doszła do skutku, ze względu na spór o właściwość sądu. Sąd w Katowicach, wychodząc z założenia, iż fabryka znajduje się na terenie województwa kieleckiego, wszystkie akta przesłał do sądu w Kielcach, który odesłał je z powrotem do Katowic. – Na razie więc sprawa udzielenia nadzoru fabryce „Suchedniów” stanęła na martwym punkcie. W myśl obowiązujących przepisów tylko sąd najwyższy może rozstrzygnąć wynikły na tle kompetencji sądu spór. Zarząd fabryki „Suchedniów” znajduje się jak już powyżej wspominaliśmy w Katowicach i tutaj również zarejestrowana jest ta firma, która znów de facto istnieje na terenie Suchedniowa.

4 komentarze:

  1. W polskich sądach wiele spraw staje w martwym punkcie. Dlatego warto współpracować z doświadczonymi i wykwalifikowanymi prawnikami, którzy potrafią przewidzieć losy rozprawy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój tata skorzystał z usług Kancelarii Chmurski i Trzebiatowski www.chmurski.com.pl/ - było warto! Wygrałem kolejną rozprawę. - i z tego, co mówił był zachwycony podejściem prawników.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety ja tej sprawy nie znam więc ciężko jest mi się na jej temat wypowiedzieć. W moim przypadku jest tak, że jeśli ja mam jakiś problem natury prawnej to wiem, ze w https://jakubowskazawada.com/ zawsze mogę liczyć na rzetelną pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też się na prawie nie znam. Moja siostra raz jak rozwód brała to musiała z pomocy prawnej korzystać i była tu - Rozwód - Kancelaria Prawna Gdynia . Mówiła że radca jej ogromnie pomógł, sama by nie była w stanie tego wszystkiego ogarnąć

    OdpowiedzUsuń