środa, 28 października 2015

Bezimienny park

Jaki mamy park w Suchedniowie każdy wie. Stare poniszczone płyty chodnikowe, zarośnięte alejki (było ich więcej), ławki nie zachęcające do odpoczynku. Taki jest widok codzienny. Mam nadzieję, że w niedalekiej przyszłości ulegnie to zmianie, ponieważ jest przewidywana jego rewitalizacja.
Jednak ja w innej sprawie. W ostatnim czasie odeszło wielu zasłużonych dla miasta Suchedniowian i żaden z nich - z wyjątkiem ks. infułata Józefa Wójcika -  nie został odpowiednio uhonorowany. Mam tu na myśli nadanie nazwy ulicy, placu lub skwerku imieniem zasłużonych dla Suchedniowa. Moje propozycje to nadać nazwy: park - im. Ryszarda Miernika, skwerek przed Urzędem Miasta i Gminy - im. Stanisława Pająka oraz stadion piłkarski - im. Jana Karasia ( np. we Włoszczowie mają im. Mariana Górskiego). To są tylko moje propozycje, ale uważam, że warte rozpatrzenia.

9 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja też dodam swoją propozycję. Park imienia "Mieszkańców, którzy stąd nie wyjechali". Ta postawa to duże bohaterstwo.

    OdpowiedzUsuń
  3. A co do ulic czemu by nie nadać ulicy im. Tadeusza Jastrzębskiego bardzo zasłużony człowiek, lekarz dla Suchedniowa i mieszkańców nie jednego zawrocil z drogi na tamten świat. Ale to tylko moje skromne zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A co do ulic czemu by nie nadać ulicy im. Tadeusza Jastrzębskiego bardzo zasłużony człowiek, lekarz dla Suchedniowa i mieszkańców nie jednego zawrocil z drogi na tamten świat. Ale to tylko moje skromne zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A co do ulic czemu by nie nadać ulicy im. Tadeusza Jastrzębskiego bardzo zasłużony człowiek, lekarz dla Suchedniowa i mieszkańców nie jednego zawrocil z drogi na tamten świat. Ale to tylko moje skromne zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Proponuję park im. "Szymona Piasty" jako najbardziej zasłużonego dla Cezarego Błac... to znaczy, dla Suchedniowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja widzę, że wiadomości z urzędu coraz mniej i o działalności burmistrza prawie nic, czyżby nie było się czym chwalić?

      Usuń
    2. Pewnie nie ma jeszcze uskładanego bufora!
      No ale spoko do końca kadencji jeszcze 3 lata może zdąży:)

      Usuń
    3. O ile wybory nie będą wcześniej to wtedy nie zdąży:)

      Usuń