Strony

czwartek, 18 sierpnia 2016

Konkurs na hasło promujące Suchedniów

Urząd Miasta i Gminy zaprasza do udziału w konkursie na hasło promocyjne Suchedniów. Celem konkursu jest opracowanie hasła promującego  Suchedniów, które stanowić będzie jeden ze stałych,  rozpoznawalnych elementów działań promocyjno – informacyjnych.
Hasło powinno być krótkie, akcentować walory  Miasta i Gminy Suchedniów (np. przyrodnicze, środowiskowe, historyczne, turystyczne itp.), uwzględniać jego cechy charakterystyczne i specyfikę  oraz kierunki rozwoju.
Na propozycje haseł czekamy do 23 września 2016 r. do godz. 15:00

10 komentarzy:

  1. 400 zl brutto w formie karty za hasło byle jaka agencja PR za taką usługę krzyczy sobie od 3000 zl brutto w górę dupa nie nagroda szukanie oszczędności pod przykrywką konkursu

    OdpowiedzUsuń
  2. https://youtu.be/xVXEYS927Mk
    Najlepsza promocja miasta!
    Nagroda należy się Panu Wiesławowi ! Haha

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkim bezinteresownym komentatorom proponuje żeby sami wymyślili hasło, ja na początek proponuje takie:
    W Suchedniowie jest OK, tu działają kopiuj-wklej

    OdpowiedzUsuń
  4. Gumoleum w urzędzie zobaczysz niewszędzie.
    Fota+ podpis "Suchedniów, XXI wiek"

    OdpowiedzUsuń
  5. na focie szkoła 1 z przystawioną drabiną do okna i podpis:
    Suchedniów, Szkoła XXI w. i innowacyjne przeciwpożarowe wyjście ewakuacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje takie "Suchedniów to nie błacha sprawa"

    OdpowiedzUsuń
  7. spółdzielnia mieszkaniowa "promuje"Suchedniów na bugaju w środy i soboty przez drzewek podlewanie

    OdpowiedzUsuń
  8. Żeby promować to trzeba mieć co. Każdy gość który przejedzie się po mieście (np. ulicą Powstańców)to długo tu nie zostanie. Jedynie camping i Kuźnica jakoś wyglądają no i prywatne inicjatywy ale to za mało. W mieście brak gospodarza i to widać na każdym kroku. Najpierw trzeba miasto do jakiegoś poziomu doprowadzić, a później reklamować. Tylko kto ma to zrobić. Tu znacznie więcej trzeba umiejętności niż do rozwożenia jabłek i marchewki czy nawet organizacji karaoke!

    OdpowiedzUsuń