Zakład Gospodarki Komunalnej informuje, że w związku z zapowiadaną wymianą rur sieci ciepłowniczej, wystąpi przerwa w dostawie ciepłej wody dla wymiennikowni Spółdzielni Mieszkaniowej, Osiedla Piłsudskiego w tym Wspólnoty nr 7 i Wspólnot Mieszkaniowych: Fabryczna 8 i 10 oraz Spokojna 1.
Planowany termin przerwy: od 1 sierpnia do 19 sierpnia.
Ponieważ postęp prac uzależniony jest od warunków atmosferycznych, ZGK proponuje, by dokładne terminy zamknięcia dopływu czynnika i ponownego wznowienia uzgadniać telefonicznie.
Inwestor jak i Wykonawca dołożą wszelkich starań, by ten termin maksymalnie skrócić. (info: ZGK).
Program Wyborczy Cezarego Błacha
OdpowiedzUsuńWSPIERANIE PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
Wdrożenie programu wspierania przedsiębiorczości i tworzenia miejsc pracy
Utworzenie punktu konsultacyjnego do spraw pozyskiwania środków unijnych oraz punktu obsługi inwestora
Powołanie Forum Przedsiębiorców
WSPIERANIE TRZECIEGO SEKTORA
Wdrożenie programu wspierania trzeciego sektora i tworzenia miejsc pracy
Utworzenie punktu konsultacyjnego do spraw pozyskiwania środków unijnych dla organizacji pozarządowych
Powołanie Forum Stowarzyszeń
WSPÓŁPRACA Z MŁODZIEŻĄ
Powołanie Młodzieżowej Rady Miasta
Hot-Spot w centrum miasta
Rozbudowa oferty zagospodarowania wolnego czasu i wspieranie aktywności młodzieży
AKTYWIZACJA SPOŁECZNA
Wdrożenie programu Aktywny Senior
Wspieranie funduszu sołeckiego
Wprowadzenie budżetu obywatelskiego
INWESTYCJE
Odbudowa parku i zalewu - stworzenie wizytówki turystycznej Suchedniowa
Budowa Orlika
Budowa szkoły na miarę XXI wieku
Skanalizowanie gminy
OŚWIATA
Wsparcie pozyskiwania środków unijnych na projekty edukacyjne
Usprawnienie systemu obsługi oświaty
Wspieranie rozwoju zawodowego nauczycieli
SPORT I TURYSTYKA
Wspieranie kultury fizycznej dzieci i młodzieży
Racjonalizacja wspierania działalności sportowej
Realizacja projektów wspierających turystyczne walory gminy
ADMINISTRACJA
Przyjazny e-urząd
Podnoszenie kwalifikacji zawodowych pracowników administracji
Wprowadzenie systemu motywacyjnego nakierowanego na jakość obsługi Mieszkańców i rozwiązywania ich problemów