Strony

piątek, 29 maja 2015

Rzecznik Konsumentów pomaga mieszkańcom Suchedniowa

Rzecznik Małgorzata Rymarz
przyjmowała w UMiG.
Od 01 marca 2015 r. w Starostwie Powiatowym w Skarżysku-Kamiennej działa Biuro Powiatowego Rzecznika Konsumentów w obsadzie:
- Powiatowy Rzecznik Konsumentów - Pani Monika Czerwińska-Babiarz,
- Zastępca Powiatowego Rzecznika Konsumentów - Pani Małgorzata Rymarz.
Dni i godziny pracy biura są następujące:
Poniedziałek, godz. 8.00 – 18.00;
wtorek, godz. 7.30 – 15.30;
środa, godz. 7.30 – 15.30;
czwartek, godz. 7.30 – 15.30;
piątek, godz. 7.30 – 15.30.
Nadto, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Mieszkańców Powiatu Skarżyskiego, poza wprowadzeniem dyżurów w siedzibie biura (Skarżysko-Kamienna, Pl. Floriański 1, pokój 33 na parterze) w poniedziałki do godziny 18.00, wprowadzono również dyżury w czwartki w poszczególnych gminach powiatu. Niezależnie od pełnionych w czwartki dyżurów w gminach, Biuro Powiatowego Rzecznika Konsumentów czynne jest w siedzibie Starostwa w godzinach 7.30 – 15.30.
Do chwili obecnej w Urzędzie Miasta i Gminy w Suchedniowie odbyły się dwa dyżury (23 kwietnia 2015 r. i 28 maja 2015 r.). Kolejny dyżur w Urzędzie Miasta i Gminy w Suchedniowie odbędzie się w czwartek, 02 lipca 2015 r. w godz. 9.00 - 14.00.
Dyżury rzecznika spotkały się dużym zainteresowaniem Mieszkańców Gminy Suchedniów. Problemy, z którymi zgłaszali się Konsumenci, dotyczyły głównie reklamacji towarów (m.in. obuwia, sprzętu AGD), umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych oraz umów sprzedaży energii elektrycznej zawartych poza lokalem przedsiębiorstwa.
Serdecznie zapraszamy Konsumentów z Powiatu Skarżyskiego do korzystania z usług świadczonych przez Powiatowego Rzecznika Konsumentów. Sprawy, którymi zajmuje się rzecznik, to m. in. odwołania od nieuwzględnionych reklamacji towarów i usług, odstąpienia od umów zawartych poza lokalem przedsiębiorstwa i na odległość (przez internet), zawyżone rachunki telefoniczne, nieuzasadnione wezwania do zapłaty. Wszelkie porady i informacje z zakresu prawa konsumenckiego można uzyskać telefonicznie pod numerem: 41 395 30 32 bądź elektronicznie pod adresem: rzecznik.konsumentow@skarżysko.powiat.pl, jak również korzystając ze strony internetowej (BIP) Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej.
* Konsument - osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (art. 22¹ ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny - Dz. U. z 2014 r., poz. 121)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz